Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23354
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Скворцова, Світлана Олексіївна | - |
dc.contributor.author | Skvortsova, Svitlana Oleksiivna | - |
dc.contributor.author | Haievets, Yana Stanislavivna | - |
dc.contributor.author | Гаєвець, Яна Станіславівна | - |
dc.date.accessioned | 2025-09-22T06:44:44Z | - |
dc.date.available | 2025-09-22T06:44:44Z | - |
dc.date.issued | 2025 | - |
dc.identifier.citation | Скворцова С. О., Гаєвець Я. С. Методика формування в молодших школярів умінь розв’язувати задачі певних видів: навчальний посібник для здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти за спеціальністю 013 Початкова освіта. Одеса, Університет Ушинського, 2025. 162 с. | uk |
dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23354 | - |
dc.description.abstract | Навчальний посібник містить загальний опис дисципліни «Технології навчання математики у початковій школі» відповідно освітньо-професійної програми підготовки магістрів спеціальності 013 Початкова освіта; теоретичну інформацію до теми «Технологія формування вміння розв’язувати задачі певних видів в НУШ»; завдання для самоперевірки; тематику та завдання до практичних занять; завдання до самостійної роботи; тематику доповідей для індивідуальних навчально-дослідних завдань здобувачів вищої освіти. Основна частина посібника присвячена детальному розгляду теоретико-методичних основ навчання учнів розв’язування сюжетних задач, а саме: подано методику формування в молодших школярів умінь розв’язувати задачі певних видів: задачі на знаходження четвертого пропорційного, на пропорційне ділення, на знаходження невідомих за двома різницями, на подвійне зведення до одиниці, на спільну роботу, на одночасний рух назустріч або у протилежних напрямках, на одночасний рух в одному напрямку (наздогін та з відставанням). Усі типові задачі класифіковані на групи за способом розв’язання: задачі, що містять однакову величну для двох випадків, задачі на процеси. В межах кожної групи здійснюється дослідження задач через зміну ситуації задачі або зміну числових даних, або зміну шуканого, або інших характеристик, що допомагає поступово узагальнювати математичну структуру та спосіб розв’язання задач. | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К.Д. Ушинського» | uk |
dc.subject | навчальний посібник | uk |
dc.subject | НУШ | uk |
dc.subject | технології навчання математики у початковій школі | uk |
dc.subject | навчання математики | uk |
dc.subject | вміння розв’язувати задачі | uk |
dc.subject | сюжетні задачі | uk |
dc.title | Методика формування в молодших школярів умінь розв’язувати задачі певних видів: навчальний посібник для здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти за спеціальністю 013 Початкова освіта. | uk |
dc.type | Book | uk |
Appears in Collections: | Кафедра математики і методики її навчання |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Navchalʹnyy posibnyk_2_Skvortsova_Hayevetsʹ 1.pdf | 3.08 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.