Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23269
Назва: Емоційне вигорання педагогів з різною життєстійкосттю
Автори: Свідерко, В. В.
Ключові слова: життєстійкість
емоційне вигорання
психоемоційне виснаження
Дата публікації: 2025
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Свідерко В. В. Емоційне вигорання педагогів з різною життєстійкосттю / В. В. Свідерко // Актуальні проблеми сучасної психології: теорія, досвід, практика / Збірник матеріалів Всеукраїнської науково-практичної конференції (м. Одеса, 24-25 квітня 2025 року) / за ред. М. Й. Казанжи. Одеса: Університет Ушинського, 2025.- С. 528-536.
Короткий огляд (реферат): В даному повідомленні обговорюються результати емпіричного дослідження емоційного вигорання педагогів з різним рівнем життєстійкості. Емоційне вигорання розглядається як психоемоційний стан, що виникає внаслідок тривалого професійного стресу та перевантаження, особливо актуального для представників освітньої сфери.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23269
Розташовується у зібраннях:Актуальні проблеми сучасної психології: теорія, досвід, практика (2025)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
56.pdf1.28 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.