Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23237
Назва: Взаємозв'язок навчальної мотивації, копінг-стратегій та рівня емоційного вигорання у здобувачів
Автори: Масименко, Ю. Б.
Долженков, О. О.
Ключові слова: копінг-стратегії
емоційне вигорання
студенти
Дата публікації: 2025
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Масименко Ю. Б. Взаємозв'язок навчальної мотивації, копінг-стратегій та рівня емоційного вигорання у здобувачів / Ю. Б. Масименко, О.О. Долженков // Актуальні проблеми сучасної психології: теорія, досвід, практика / Збірник матеріалів Всеукраїнської науково-практичної конференції (м. Одеса, 24-25 квітня 2025 року) / за ред. М.Й.Казанжи. Одеса: Університет Ушинського, 2025.382-390.
Короткий огляд (реферат): В повідомленні наведено результати вивчення взаємозв’язку навчальної мотивації, копінг-стратегій та рівня емоційного вигорання у студентів-психологів. Для збору емпіричних даних було використано три психодіагностичні методики: опитувальник академічної мотивації студентів (Н.Є.Гордєєва, Є.В.Цуканова), опитувальник «Діагностика копінг-поведінки в стресових ситуаціях» (у адаптації Т.Крюкової) та опитувальник емоційного вигорання MBI-SS.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23237
Розташовується у зібраннях:Актуальні проблеми сучасної психології: теорія, досвід, практика (2025)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
36.pdf1.25 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.