Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23237
Назва: | Взаємозв'язок навчальної мотивації, копінг-стратегій та рівня емоційного вигорання у здобувачів |
Автори: | Масименко, Ю. Б. Долженков, О. О. |
Ключові слова: | копінг-стратегії емоційне вигорання студенти |
Дата публікації: | 2025 |
Видавництво: | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» |
Бібліографічний опис: | Масименко Ю. Б. Взаємозв'язок навчальної мотивації, копінг-стратегій та рівня емоційного вигорання у здобувачів / Ю. Б. Масименко, О.О. Долженков // Актуальні проблеми сучасної психології: теорія, досвід, практика / Збірник матеріалів Всеукраїнської науково-практичної конференції (м. Одеса, 24-25 квітня 2025 року) / за ред. М.Й.Казанжи. Одеса: Університет Ушинського, 2025.382-390. |
Короткий огляд (реферат): | В повідомленні наведено результати вивчення взаємозв’язку навчальної мотивації, копінг-стратегій та рівня емоційного вигорання у студентів-психологів. Для збору емпіричних даних було використано три психодіагностичні методики: опитувальник академічної мотивації студентів (Н.Є.Гордєєва, Є.В.Цуканова), опитувальник «Діагностика копінг-поведінки в стресових ситуаціях» (у адаптації Т.Крюкової) та опитувальник емоційного вигорання MBI-SS. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23237 |
Розташовується у зібраннях: | Актуальні проблеми сучасної психології: теорія, досвід, практика (2025) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
36.pdf | 1.25 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.