Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23133
Title: Патріотичне виховання здобувачів освіти в умовах діджиталізації освітнього простору
Other Titles: Patriotic education of students in the context of the digitalisation of the educational space
Authors: Листопад, Олексій Анатолійович
Lystopad, Oleksii Anatoliyovych
Мардарова, Ірина Костянтинівна
Mardarova, Iryna Kostyantynivna
Keywords: патріотичне виховання
діджиталізація
онлайн-платформи
громадянська свідомість
національна ідентичність
інформаційно-комунікаційні технології
patriotic education
digitisation
online platforms
civic awareness
national identity
information and communication technologies
Issue Date: 2025
Publisher: Ін-т педагогіки НАПН України
Citation: Листопад О. А., Мардарова І. К. Патріотичне виховання здобувачів освіти в умовах діджиталізації освітнього простору. Історія та філософія освіти в незалежній Україні: освітні й освітньо-філософські аспекти формування історичної пам’яті: зб. матеріалів Всеукр. наук.-практ. конф. 20 червня 2025 р., м. Київ / Ін-т педагогіки НАПН України; [редкол.: Топузов О. М., Дічек Н. П., Ладоня К. Ю.; за наук. ред. Дічек Н. П.]. Київ : Ін-т педагогіки НАПН України, 2025. С. 214–217.
Abstract: Розглянуто роль онлайн-платформ як інструменту патріотичного виховання здобувачів освіти в умовах діджиталізації суспільства. Акцент зроблено на перевагах використання цифрових технологій у формуванні національної свідомості та державницького мислення молоді. The role of online platforms as a tool for patriotic education of students in the context of digitalisation of society is considered. The emphasis is placed on the advantages of using digital technologies in shaping national consciousness and civic thinking among young people.
URI: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23133
Appears in Collections:Кафедра дошкільної педагогіки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Tezy_2025 1.pdf461.41 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.