Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22915
Назва: | Комунікативна самоефективність майбутнього фахівця музичного мистецтва: діагностичний аспект |
Інші назви: | Communicative self-effectiveness of a future musician: diagnostic aspect |
Автори: | Линенко, Алла Францівна Lynenko, Alla Frantsevna |
Ключові слова: | комунікація самоефективність комунікаційна самоефективність майбутні фахівці музичного мистецтва діагностування communication self-efficacy communication self-efficacy future musical art specialists diagnosis |
Дата публікації: | 2025 |
Видавництво: | Видавничий дім «Гельветика» |
Бібліографічний опис: | Линенко А. Ф. Комунікативна самоефективність майбутнього фахівця музичного мистецтва: діагностичний аспект / А. Ф. Линенко // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського. 2025. – №1 (150). – С. 105-110. |
Короткий огляд (реферат): | Статтю присвячено актуальній проблемі формування комунікативної самоефективності майбутніх фахівців музичного мистецтва. На засадах теоретичних розвідок ведучого американського психолога, родоначальника теорії самоефективності А. Бандури розкривається сутність і значущість його феномену в досягненні успішної професійній діяльності. Представлено визначення комунікативної самоефективності майбутніх фахівців музичного мистецтва. Репрезентовано критеріальний підхід до з’ясування рівня комунікативної самоефективності студентів. Як критерії та їх показники було розглянуто: інтроспективно-стимулювальний (самоідентифікація з досвідченими викладачами музичного мистецтва як еталонами професіоналізму; наявність адекватної самооцінки своїх дій у сфері професійного спілкування, прагнення в досягненні успішності, результативності комунікації); інтелективно-процесуальний (обізнаність у комунікативній сфері музично-педагогічної професійної діяльності, наявність умінь і навичок професійного спілкування); емоційно-позиційний (упевненість у можливості здійснення продуктивної комунікації в музично-педагогічній професійній діяльності, емоційність, активність, відповідальність, толерантність, здібність до саморегуляції та самопідкріплення). The article is devoted to the urgent problem of forming communicative self-efficacy of future specialists in music. Based on the theoretical research of the leading American psychologist, the founder of the theory of self-efficacy A. Bandura, the essence of the phenomenon and its significance in achieving successful professional activity are revealed. The definition of communicative self-efficacy of future specialists in music is presented. A criterion-based approach to determining the level of communicative self-efficacy of students is presented. The following criteria and their indicators were considered as criteria and their indicators: introspective-stimulating (self-identification with experienced teachers of music as standards of professionalism; the presence of adequate self-assessment of one’s actions in the field of professional communication, the desire to achieve success, the effectiveness of communication); intellectual-processual (awareness in the communicative field of musical-pedagogical professional activity, the presence of skills and abilities in professional communication); emotional positional (confidence in the possibility of carrying out productive communication in musical and pedagogical professional activities, emotionality, activity, responsibility, tolerance, ability to self-regulation and self-reinforcement). |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22915 |
Розташовується у зібраннях: | 2025 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Linenko Alla.pdf | 276.5 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.