Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22868
Title: Соціокультурна діяльність як онтологічна основа концепції соціокультурного маркетингу
Authors: Фільварська, В. В.
Петінова, Оксана Борисівна
Petinova, Oksana Borysivna
Keywords: соціокультурна діяльність
соціокультурний маркетинг
маркетингова концепція
суспільство
культурні зміни
простір ціннісного вибору
Issue Date: 2025
Publisher: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського"
Citation: Фільварська В. В. Соціокультурна діяльність як онтологічна основа концепції соціокультурного маркетингу / В. В. Фільварська, О. Б. Петінова // Освіта та соціалізація особистості: матеріали ХІІІ Всеукраїнської Інтернет-конференції здобувачів вищої освіти і молодих учених (Одеса, 24-25 квітня 2025 р.) / Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського». – Одеса : Університет Ушинського, 2025. – С. 53-56.
Abstract: У статті розкрито поняття соціокультурної діяльності як онтологічної основи концепції соціокультурного маркетингу. У структурі менеджменту соціокультурної діяльності вже існують всі необхідні елементи для побудови нової маркетингової концепції. Це, зокрема, об’єкт — суспільство у процесі культурних змін; предмет — процеси впливу через комунікацію, символіку, події, ритуали; суб’єкти — не лише бізнес, а й громади, ініціативні групи, державні та неурядові інституції. У такій моделі ринок — це не лише місце купівлі-продажу, а простір ціннісного вибору, культурного представлення та соціального узгодження.
URI: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22868
Appears in Collections:Освіта та соціалізація особистості (2025)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Filvarskaya.pdf731.7 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.