Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22867
Назва: Дослідження інновацій та ефективності освіти у державах тихоокеанського регіону (на прикладі японської системи)
Автори: Чекаліна, М. М.
Поплавська, Тетяна Миколаївна
Poplavska, Tetiana Mykolaivna
Ключові слова: система освіти Японії
соціокультурний маркетинг
соціокультурна діяльність
світовий досвід
реформування системи освіти
Дата публікації: 2025
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського"
Бібліографічний опис: Чекаліна М. М. Дослідження інновацій та ефективності освіти у державах тихоокеанського регіону (на прикладі японської системи) / М. М. Чекаліна, Т. М. Поплавська // Освіта та соціалізація особистості: матеріали ХІІІ Всеукраїнської Інтернет-конференції здобувачів вищої освіти і молодих учених (Одеса, 24-25 квітня 2025 р.) / Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського». – Одеса : Університет Ушинського, 2025. – С. 56-59.
Короткий огляд (реферат): Однією з рушійних сил прогресу будь-якої людської діяльності є синтезування накопиченого світового досвіду. В умовах реформи системи освіти в нашій країні дедалі більшої важливості набувають вивчення та аналіз розвитку освіти за кордоном. враховуючи прагнення багатьох абітурієнтів там навчатись. Останнім часом все більш актуальними напрямами навчання стають азіатські країни, серед яких найбільш популярні Японія, Сінгапур та Південна Корея. що система освіти Японії є однією з найкращих не тільки в Тихоокеанському регіоні, а й у всьому світі. Японці, синтезувавши останні досягнення педагогічної науки з особливостями побудови японського соціуму, змогли забезпечити своєї країни як вражаючі темпи зростання економіки, а й досить високий рівень життя. Вони раніше за інших усвідомили, що ефективна система освіти в країні з високим рівнем автоматизації є не те, що обов'язковою, вона життєво необхідна. Тому можна з упевненістю заявити, що левова частка економічного та соціального розвитку цієї країни – це наслідок грамотно побудованої системи освіти.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22867
Розташовується у зібраннях:Освіта та соціалізація особистості (2025)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Chekalina.pdf723.87 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.