Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22856
Назва: Сингапурська система освіти таїї вклад в успішний розвиток країни
Автори: Луцик, Ярослава
Поплавська, Тетяна Миколаївна
Poplavska, Tetiana Mykolaivna
Ключові слова: реформа освіти
сінгапурські студенти
населення Сінгапуру
освіта Сінгапуру
сінгапурська громадянськість
Дата публікації: 2025
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського"
Бібліографічний опис: Луцик Я. Сингапурська система освіти таїї вклад в успішний розвиток країни / Я. Луцик, Т. М. Поплавська // Освіта та соціалізація особистості: матеріали ХІІІ Всеукраїнської Інтернет-конференції здобувачів вищої освіти і молодих учених (Одеса, 24-25 квітня 2025 р.) / Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського». – Одеса : Університет Ушинського, 2025. – С. 29-33.
Короткий огляд (реферат): Складність формування ефективної освітньої системи була зумовлена різницею населення Сінгапуру як за економічною складовою, так і за етнічним та мовним складом. В умовах співіснування кількох національних освітніх структур була необхідна їхня оптимізація та приведення до єдиного стандарту. Уряд відмовився від розробки складної політики конвергенції та не робив спроб об'єднання шкільних систем різних етнічних груп, насамперед англійської та китайської. Було зроблено вибір на користь єдиної мови викладання всіх предметів - ним стала англійська, з особливим акцентом вивчення рідної мови. Процес відбору та підготовки вчителів у Сінгапурі досить довгий і складний, але він гарантує, що вчителями стають справді найкращі. Реформування освітньої системи Сінгапуру відбувалося в комплексі різних реформ в економічному, політичному та соціальному житті держави. Саме комплексний підхід уряду Лі Куан Ю забезпечив гарний заділ для залучення в країну інвестицій, що дозволяли кардинально змінювати вигляд Сінгапуру в очах світової громадськості. Завдяки такому уважному підходу до реформ освіти сінгапурські студенти та школярі посідають перші місця у міжнародному рейтингу Trends in International Mathematics and Science Study (TIMSS).
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22856
Розташовується у зібраннях:Освіта та соціалізація особистості (2025)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Lutsik.pdf753.26 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.