Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22784
Title: Менеджмент музичної індустрії на прикладі вуличних музикантів
Authors: Кульбако, А. В.
Солдатенко, О. І.
Keywords: вулична музика
музична культура
вуличний музикант
вуличний виступ
Issue Date: 2025
Publisher: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Citation: Кульбако А. В. Менеджмент музичної індустрії на прикладі вуличних музикантів / А. В. Кульбако, О. І. Солдатенко // Концепти соціокультурної трансформації сучасного суспільства : матеріали VІ Міжнародної конференції здобувачів вищої освіти і молодих учених (Одеса, 22–23 травня 2025 р.) / Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського», кафедра філософії, соціології та менеджменту соціокультурної діяльності; [О. М. Єременко, I. В. Голубович (рец.)]. – Одеса: ПНПУ імені К. Д. Ушинського, 2025. – С. 173-177.
Abstract: Вулична музика – важлива складова сучасної музичної культури, вона надає музикантам можливість безпосередньо взаємодіяти з аудиторією, демонструвати свою творчість та отримувати фінансову підтримку від глядачів. Успіх вуличного музиканта залежить не лише від його таланту, але й від ефективного менеджменту. Організація вуличного виступу – це складний процес, який вимагає ретельної підготовки та уваги до деталей. Існують ключові аспекти менеджменту вуличних виступів: Насамперед, при виборі місця для виступу треба ураховувати: Прохідність: локація з високою прохідністю людей, такі як центральні вулиці, площі, парки, туристичні зони.
URI: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22784
Appears in Collections:Концепти соціокультурної трансформації сучасного суспільства (2025)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Kulbakko.pdf808.18 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.