Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22730
Назва: Побудова та поділ часу: періодизація та хронологія Масаюкі Сато
Автори: Добролюбська, Юлія Андріївна
Dobrolyubska, Yulia Andriivna
Ключові слова: Роботи Масаюкі Сато
літочислення
азіатський буддизм
християнська система літочислення
Дата публікації: 2025
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Добролюбська Ю. А. Побудова та поділ часу: періодизація та хронологія Масаюкі Сато / Ю. А. Добролюбська // Концепти соціокультурної трансформації сучасного суспільства : матеріали VІ Міжнародної конференції здобувачів вищої освіти і молодих учених (Одеса, 22–23 травня 2025 р.) / Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського», кафедра філософії, соціології та менеджменту соціокультурної діяльності; [О. М. Єременко, I. В. Голубович (рец.)]. – Одеса : ПНПУ імені К. Д. Ушинського, 2025. – С. 71-74.
Короткий огляд (реферат): Роботи Масаюкі Сато присвячені різноманітним системам літочислення. Різні народи та культури, вказує Масаюкі Сато, створили різні системи літочислення, які не просто задають той та інший спосіб підрахунку років, а й виражають певне сприйняття часу. У першій частині роздумів головним предметом розгляду є прийнята повсюдно у Східній Азії комбінована система літочислення, яка використовує епохи та шістдесятирічні цикли. Система ця спочатку виникла в Китаї і тісно пов'язана з ідеографічною китайською писемністю. Масаюкі Сато особливо наголошує, що якщо в Європі з часів падіння Римської імперії історичний простір завжди включав кілька більш-менш рівних за силою і впливом країн, то в Східній Азії, на території нинішнього Китаю, Японії, Кореї та В'єтнаму, безумовним центром був Китай. Це позначалося не тільки в економіці та політиці, а й у соціальній та культурній орієнтації «периферійних» країн, зокрема, у поширенні китайської вертикальної системи письма, конфуціанських суспільних та сімейних установ, юридичних та адміністративних норм. Одним із запозичень стала комбінована система літочислення, хоча, як зазначає Масаюкі Сато, щодо назв епох, запозичувався скоріше принцип, а не конкретне втілення
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22730
Розташовується у зібраннях:Концепти соціокультурної трансформації сучасного суспільства (2025)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Dobrolyubska.pdf795.73 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.