Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22722
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorШрагіна, Лариса Ісаківна-
dc.date.accessioned2025-07-04T13:17:07Z-
dc.date.available2025-07-04T13:17:07Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationШрагіна Л. І. Теорія рішення винахідницьких завдань як методологічна основа педагогічної творчості / Л. І. Шрагіна // Розвиток креативності як ресурсу інноваційного потенціалу особистості: психолого-педагогічні аспекти: збірник матеріалів Всеукраїнської науково-методичної конференції з міжнародною участю (07 квітня 2025 р.) / Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського"; Південноукраїнський центр професійного розвитку керівників та фахівців соціономічної сфери. - Одеса : Університет Ушинського, 2025. –С.472-474.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22722-
dc.description.abstractУ зв'язку з глобалізацією та високою динамікою розвитку технологій у сучасній економіці до випускників вузів суттєво змінилися ключові вимоги, які необхідно враховувати при розробці освітніх програм та методів навчання. Серед основних якостей, які повинні мати нові фахівці, виділяють ступінь володіння інформаційними технологіями, здатність системно мислити та діяти, готовність до інновацій та вміння знаходити нові рішення.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subjectпедагогічна творчістьuk
dc.subjectінформаційні технологіїuk
dc.subjectТРВЗ-педагогікиuk
dc.titleТеорія рішення винахідницьких завдань як методологічна основа педагогічної творчостіuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:Розвиток креативності як ресурсу інноваційного потенціалу особистості: психолого-педагогічні аспекти (2025)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
142.pdf1.28 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.