Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22721
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Шпаляренко, Юлія Анатоліївна | - |
dc.contributor.author | Shpaliarenko, Yuliia | - |
dc.date.accessioned | 2025-07-04T13:12:42Z | - |
dc.date.available | 2025-07-04T13:12:42Z | - |
dc.date.issued | 2025 | - |
dc.identifier.citation | Шпаляренко Ю. А. Потенціал використання діяльнісного підходу для розвитку креативності молодших школярів / Ю. А. Шпаляренко // Розвиток креативності як ресурсу інноваційного потенціалу особистості: психолого-педагогічні аспекти: збірник матеріалів Всеукраїнської науково-методичної конференції з міжнародною участю (07 квітня 2025 р.) / Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського"; Південноукраїнський центр професійного розвитку керівників та фахівців соціономічної сфери. - Одеса : Університет Ушинського, 2025. –С.469-471. | uk |
dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22721 | - |
dc.description.abstract | Сучасне суспільство ставить нові вимоги до системи освіти. Однією із найважливіших є здатність особистості до творчого самовираження, що повністю відповідає концепції Нової української школи. Стратегічною метою навчання стає розвиток ключових компетентностей, зокрема креативності. Вже у початковій школі необхідно створювати умови для формування творчої, здатної до оригінальних рішень особистості. | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» | uk |
dc.subject | розвиток креативності | uk |
dc.subject | творче самовираження | uk |
dc.subject | молодші школярі | uk |
dc.title | Потенціал використання діяльнісного підходу для розвитку креативності молодших школярів | uk |
dc.type | Article | uk |
Appears in Collections: | Розвиток креативності як ресурсу інноваційного потенціалу особистості: психолого-педагогічні аспекти (2025) |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.