Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22694
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Стрельнікова, Олена Олександрівна | - |
dc.date.accessioned | 2025-07-04T10:38:45Z | - |
dc.date.available | 2025-07-04T10:38:45Z | - |
dc.date.issued | 2025 | - |
dc.identifier.citation | Стрельнікова О. О. Розвиток креативного мислення студентів у процесі вивчення вищої математики / О. О. Стрельнікова // Розвиток креативності як ресурсу інноваційного потенціалу особистості: психолого-педагогічні аспекти: збірник матеріалів Всеукраїнської науково-методичної конференції з міжнародною участю (07 квітня 2025 р.) / Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського"; Південноукраїнський центр професійного розвитку керівників та фахівців соціономічної сфери. - Одеса : Університет Ушинського, 2025. –С.403-407. | uk |
dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22694 | - |
dc.description.abstract | Креативне мислення є однією з найважливіших компетенцій сучасного студента, оскільки воно сприяє глибшому розумінню навчального матеріалу та формуванню навичок нестандартного підходу до вирішення задач. У процесі вивчення вищої математики креативність відіграє ключову роль, адже студенти стикаються з абстрактними поняттями, складними теоретичними конструкціями та методами, що виходять за межі традиційної логіки. | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» | uk |
dc.subject | теоретичні конструкції | uk |
dc.subject | креативне мислення | uk |
dc.subject | вища математика | uk |
dc.title | Розвиток креативного мислення студентів у процесі вивчення вищої математики | uk |
dc.type | Article | uk |
Appears in Collections: | Розвиток креативності як ресурсу інноваційного потенціалу особистості: психолого-педагогічні аспекти (2025) |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.