Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22689
Title: | Проєктування креативного навчання в дизайн уроків мови і літератури в початковій школі |
Authors: | Сокаль, Марія Анатоліївна Sokal, Mariia Anatoliivna |
Keywords: | початкова освіта розвиток креативності учнів гармонійність розвитку креативності |
Issue Date: | 2025 |
Publisher: | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» |
Citation: | Сокаль М. А. Проєктування креативного навчання в дизайн уроків мови і літератури в початковій школі / М. А. Сокаль // Розвиток креативності як ресурсу інноваційного потенціалу особистості: психолого-педагогічні аспекти: збірник матеріалів Всеукраїнської науково-методичної конференції з міжнародною участю (07 квітня 2025 р.) / Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського"; Південноукраїнський центр професійного розвитку керівників та фахівців соціономічної сфери. - Одеса : Університет Ушинського, 2025. –С.395-396. |
Abstract: | На сучасному етапі початкової освіти розвиток креативності учнів, їх індивідуальних досягнень у різних видах творчої діяльності реалізується в багатьох нових освітніх технологіях: розвиваючому, проблемному, диференційованому, інтерактивному навчанні, інтегрованому, проєктному навчанні, навчанні засобами суб’єктивізації та ін. Зрозуміло, що важливим завданням вчителя як дизайнера освітнього процесу є внесення в нього необхідних змін, що дозволяють ефективно працювати над проявами креативності у здобувачів |
URI: | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22689 |
Appears in Collections: | Розвиток креативності як ресурсу інноваційного потенціалу особистості: психолого-педагогічні аспекти (2025) |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.