Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22667
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПальгуй, Інна Вікторівна-
dc.date.accessioned2025-07-04T08:46:48Z-
dc.date.available2025-07-04T08:46:48Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationПальгуй І. В. Формування психологічної компетентності учителя в контексті сталого розвитку / І. В. Пальгуй // Розвиток креативності як ресурсу інноваційного потенціалу особистості: психолого-педагогічні аспекти: збірник матеріалів Всеукраїнської науково-методичної конференції з міжнародною участю (07 квітня 2025 р.) / Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського"; Південноукраїнський центр професійного розвитку керівників та фахівців соціономічної сфери. - Одеса : Університет Ушинського, 2025. –С.348-350.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22667-
dc.description.abstractОстаннім часом дистанційне навчання стало більш популярним завдяки своїй гнучкості та можливостям доступу до освіти з будь-якого місця. Однак, важливо врахувати і недоліки, зокрема необхідність сильної самодисципліни та мотивації, а також відсутність фізичного спілкування, яке може впливати на психологічний комфорт та емоційний стан учнівuk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subjectпсихологічний комфортuk
dc.subjectдистанційне навчанняuk
dc.subjectпсихологічна компетентністьuk
dc.titleФормування психологічної компетентності учителя в контексті сталого розвиткуuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Розвиток креативності як ресурсу інноваційного потенціалу особистості: психолого-педагогічні аспекти (2025)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
105.pdf1.28 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.