Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22658
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorІльїна, Антоніна Анатоліївна-
dc.date.accessioned2025-07-03T12:01:17Z-
dc.date.available2025-07-03T12:01:17Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationІльїна А. А. Трансформація освіти в контексті дигіталізації та її амбівалентний потенціал / А. А. Ільїн // Концепти соціокультурної трансформації сучасного суспільства : матеріали VІ Міжнародної конференції здобувачів вищої освіти і молодих учених «Концепти соціокультурної трансформації сучасного суспільства» (Одеса, 22–23 травня 2025 р.) / Південноукр. нац. пед. ун-т ім. К. Д. Ушинського, кафедра філософії, соціології та менеджменту соціокультурної діяльності; [О. М. Єременко, М. В. Пальчинська (рец.)]. – Одеса: ПНПУ імені К. Д. Ушинського, 2025. – С. 50-53.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22658-
dc.description.abstractВходження дигітального у всі сфери повсякденної життєдіяльності здійснює вплив на зміну як теоретичних засад її визначення, так і «методологічно релевантний образ», який тепер «формується на основі гібридного провідного образу крутого розробника нових комп’ютерних технологій, блогера та пересічного користувача цифрових послуг, який полюбляє займатись серфінгом в мережах, встановлювати контакти, зрештою – жити у віртуальній реальності» [1, с. 15]. Цей узагальнений образ у сучасних філософсько-антропологічних, психолого-педагогічних дискурсах постає під назвою homo digitalis – людини дигітальної. Даний абстрактний образ синтезує основні характеристики людини, яка освоїла інформаційно-цифрові технології і орієнтується головним чином на інформаційно-комунікативний простір мережі та Інтернету. Доцільно розрізнити теоретико-евристичну і критичну рефлексії стосовно сутності дигітального, яке сьогодні в якості характеристики дигітального суспільства застосовується достатньо широко і виходить за межі інформаційно- цифрових технологій. В дискурсах теоретико-евристичної рефлексії головна увага зосереджується на зміні соціально-культурного статусу техніки в контексті філософсько-антропологічних міркувань, які прагнуть показати зміну образу людини та її мислення в процесі інформаційно-цифрової, або дигітальної революції. Підкреслюється, що в результаті зміни ролі техніки вона постає вже не інструментом, а технологічним простором, який по своїй суті є культурним довкіллям, що безупинно впливає на індивідів.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subjectдигітальна революціяuk
dc.subjectкультурне довкілляuk
dc.subjectтехнологічний простірuk
dc.subjectкомп’ютерні технологіїuk
dc.titleТрансформація освіти в контексті дигіталізації та її амбівалентний потенціалuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:Концепти соціокультурної трансформації сучасного суспільства (2025)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Ilyina.pdf793.04 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.