Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22648
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Масленніков, Дмитро Ігорович | - |
dc.date.accessioned | 2025-07-03T09:35:08Z | - |
dc.date.available | 2025-07-03T09:35:08Z | - |
dc.date.issued | 2025 | - |
dc.identifier.citation | Масленніков Д. І. Формування креативності студентів у процесі вивчення вищої математики / Д. І. Масленніков // Розвиток креативності як ресурсу інноваційного потенціалу особистості: психолого-педагогічні аспекти: збірник матеріалів Всеукраїнської науково-методичної конференції з міжнародною участю (07 квітня 2025 р.) / Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського"; Південноукраїнський центр професійного розвитку керівників та фахівців соціономічної сфери. - Одеса : Університет Ушинського, 2025. –С.298-300. | uk |
dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22648 | - |
dc.description.abstract | Одним із головних завдань вищої освіти в контексті сучасної динаміки професійної підготовки студентів є розвиток індивідуальних творчих якостей як найефективнішого способу підготовки висококваліфікованих спеціалістів. Тому сприяння креативності студентів є одним із найважливіших засобів підвищення якості підготовки та виховання фахівців ВНЗ, здатних творчо застосовувати в практичній діяльності новітні досягнення науково-технічного і культурного прогресу. | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» | uk |
dc.subject | креативність студентів | uk |
dc.subject | розвиток індивідуальних творчих якостей | uk |
dc.subject | науково-технічний прогрес | uk |
dc.title | Формування креативності студентів у процесі вивчення вищої математики | uk |
dc.type | Article | uk |
Appears in Collections: | Розвиток креативності як ресурсу інноваційного потенціалу особистості: психолого-педагогічні аспекти (2025) |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.