Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22644
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Висоцька, Ольга Євгенівна | - |
dc.date.accessioned | 2025-07-03T09:08:09Z | - |
dc.date.available | 2025-07-03T09:08:09Z | - |
dc.date.issued | 2025 | - |
dc.identifier.citation | Висоцька О. Є. Філософія освіти національного спротиву громадян України: концептуальні засади / О.Є.Висоцька // Концепти соціокультурної трансформації сучасного суспільства : матеріали VІ Міжнародної конференції здобувачів вищої освіти і молодих учених «Концепти соціокультурної трансформації сучасного суспільства» (Одеса, 22–23 травня 2025 р.) / Південноукр. нац. пед. ун-т ім. К. Д. Ушинського, кафедра філософії, соціології та менеджменту соціокультурної діяльності; [О. М. Єременко, М. В. Пальчинська (рец.)]. – Одеса: ПНПУ імені К. Д. Ушинського, 2025. – С. 37-39. | uk |
dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22644 | - |
dc.description.abstract | У контексті масштабної військової агресії проти України важливим є як збереження української державності, так і швидка модернізація країни. Сучасна освіта стає не тільки інструментом формування знань, але й чинником навчання виживанню, стійкості та національного спротиву. Громадяни, які усвідомлюють свою ідентичність, історичну правду, цінності свободи й гідності, здатні чинити ефективний спротив не лише на полі бою, а й у культурному, інформаційному та духовному просторах. Інформаційні аспекти ведення війни, зокрема, протидія пропаганді, мають ключове значення для досягнення успіхів у сучасній війні. Відтак виникає потреба у філософському осмисленні освіти як феномену спротиву - як чинника формування критичної свідомості, громадянської відповідальності та суб’єктності. Освіта спротиву - це не просто відповідь на зовнішню агресію. Це цілісний філософський підхід, у якому педагогіка виступає як акт етичного вибору, як засіб захисту ідентичності, гідності, свободи. У контексті сучасної України ця парадигма набуває особливої ваги: освітній простір трансформується у поле культурного, мовного, ідеологічного опору | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» | uk |
dc.subject | освіта спротиву | uk |
dc.subject | агресія | uk |
dc.subject | етичний вибір | uk |
dc.subject | українська державність | uk |
dc.title | Філософія освіти національного спротиву громадян України: концептуальні засади | uk |
dc.type | Article | uk |
Appears in Collections: | Концепти соціокультурної трансформації сучасного суспільства (2025) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Vysotskaya.pdf | 787.47 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.