Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22606
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКонстантинов, Дмитро Сергійович-
dc.contributor.authorKonstantynov, Dmytro Sergiyovych-
dc.date.accessioned2025-07-01T10:19:51Z-
dc.date.available2025-07-01T10:19:51Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationКонстантинов Д. С. Креативне мислення тренера-викладача як інструмент формування психологічної стійкості та саморегуляції у дітей молодшого шкільного віку / Д. С. Константинов // Розвиток креативності як ресурсу інноваційного потенціалу особистості: психолого-педагогічні аспекти: збірник матеріалів Всеукраїнської науково-методичної конференції з міжнародною участю (07 квітня 2025 р.) / Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського"; Південноукраїнський центр професійного розвитку керівників та фахівців соціономічної сфери. - Одеса : Університет Ушинського, 2025.-С. 241-243.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22606-
dc.description.abstractКреативне мислення тренера-викладача є важливим фактором у формуванні психологічної стійкості та саморегуляції дітей молодшого шкільного віку. У цей період відбувається активний розвиток когнітивних, емоційних і соціальних навичок дитини, тому підхід до навчання та виховання має бути не лише ефективним, але й гнучким, адаптивним і творчим.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subjectсаморегуляціяuk
dc.subjectкреативне мисленняuk
dc.subjectпсихологічна стійкістьuk
dc.titleКреативне мислення тренера-викладача як інструмент формування психологічної стійкості та саморегуляції у дітей молодшого шкільного вікуuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:Розвиток креативності як ресурсу інноваційного потенціалу особистості: психолого-педагогічні аспекти (2025)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
73.pdf1.29 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.