Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22591
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКірдан, Олена Анатоліївна-
dc.date.accessioned2025-07-01T09:03:12Z-
dc.date.available2025-07-01T09:03:12Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationКірдан О. А. Наукові підходи до визначення сутності та змісту креативності майбутніх викладачів / О. А. Кірдан // Розвиток креативності як ресурсу інноваційного потенціалу особистості: психолого-педагогічні аспекти: збірник матеріалів Всеукраїнської науково-методичної конференції з міжнародною участю (07 квітня 2025 р.) / Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського"; Південноукраїнський центр професійного розвитку керівників та фахівців соціономічної сфери. - Одеса : Університет Ушинського, 2025.-С.198-201.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22591-
dc.description.abstractЗдатність і готовність сучасного викладача закладу вищої освіти до самовдосконалення, потреба в саморозвитку є одними із основних складників його професійної компетентності, формуванню яких необхідно приділяти належну увагу від початку навчання здобувачів вищої освіти на педагогічних спеціальностях.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subjectрозвиток креативностіuk
dc.subjectкреативністьuk
dc.subjectсаморозвитокuk
dc.titleНаукові підходи до визначення сутності та змісту креативності майбутніх викладачівuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Розвиток креативності як ресурсу інноваційного потенціалу особистості: психолого-педагогічні аспекти (2025)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
61.pdf1.29 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.