Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22589
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКірдан, Олена Анатоліївна-
dc.date.accessioned2025-07-01T08:58:16Z-
dc.date.available2025-07-01T08:58:16Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationКірдан О. А. Наукові підходи до визначення сутності та змісту креативності майбутніх викладачів / О. А. Кірдан // Розвиток креативності як ресурсу інноваційного потенціалу особистості: психолого-педагогічні аспекти: збірник матеріалів Всеукраїнської науково-методичної конференції з міжнародною участю (07 квітня 2025 р.) / Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського"; Південноукраїнський центр професійного розвитку керівників та фахівців соціономічної сфери. - Одеса : Університет Ушинського, 2025.-С. 198-201.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22589-
dc.description.abstractЗдатність і готовність сучасного викладача закладу вищої освіти до самовдосконалення, потреба в саморозвитку є одними із основних складників його професійної компетентності, формуванню яких необхідно приділяти належну увагу від початку навчання здобувачів вищої освіти на педагогічних спеціальностях.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subjectкомпетентністьuk
dc.subjectсаморозвитокuk
dc.subjectпедагогічні спеціальностіuk
dc.titleНаукові підходи до визначення сутності та змісту креативності майбутніх викладачівuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:Розвиток креативності як ресурсу інноваційного потенціалу особистості: психолого-педагогічні аспекти (2025)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
61.pdf1.29 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.