Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22586
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКасярум, Сергей Олегович-
dc.date.accessioned2025-07-01T08:35:02Z-
dc.date.available2025-07-01T08:35:02Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationКасярум С. О. Розвиток креативності здобувачів вищої освіти у процесі навчання фізико-математичних дисциплін / С. О. Касярум // Розвиток креативності як ресурсу інноваційного потенціалу особистості: психолого-педагогічні аспекти: збірник матеріалів Всеукраїнської науково-методичної конференції з міжнародною участю (07 квітня 2025 р.) / Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського"; Південноукраїнський центр професійного розвитку керівників та фахівців соціономічної сфери. - Одеса : Університет Ушинського, 2025.-С. 189-191.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22586-
dc.description.abstractФахівці, які володіють цифровими навичками, креативним мисленням та емоційним інтелектом відповідно до звітів Всесвітнього економічного форуму будуть мати найкращі перспективи на ринку праці майбутнього. Важливими стануть також навички адаптації, командної роботи та вирішення проблем. Тому освітні заклади мають адаптуватися, щоб забезпечити підготовку здобувачів вищої освіти до таких вимог.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subjectфізико-математичні дисципліниuk
dc.subjectосвітньо-професійна підготовкаuk
dc.subjectнетрадиційни підходиuk
dc.titleРозвиток креативності здобувачів вищої освіти у процесі навчання фізико-математичних дисциплінuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:Розвиток креативності як ресурсу інноваційного потенціалу особистості: психолого-педагогічні аспекти (2025)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
58.pdf1.4 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.