Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22568
Назва: Шляхи підвищення комунікативної компетентності здобувачів вищої освіти на заняттях з іноземної мови
Автори: Trubitsynа, Olha Mykhailivna
Трубіцина, Ольга Михайлівна
Ключові слова: інноваційна спрямованість
освітний процес
професійна підготовка
іншомовна компетенція
Дата публікації: 2025
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Трубіцина О. М. Шляхи підвищення комунікативної компетентності здобувачів вищої освіти на заняттях з іноземної мови / О. М. Трубіцина // Мовна освіта: виклики, перспективи та інновації: збірник наукових праць / за заг. ред. А. А. Юмрукуз. – Одеса: Магістр, 2025. – C. 26-30.
Короткий огляд (реферат): Інноваційна спрямованість освітніх процесів має на меті створення якісних та кількісних змін у діяльності суб’єктів навчання, що призводить до забезпечення відповідності цілей, завдань, загального змісту освіти актуальним вимогам і потребам майбутніх фахівців, розвитку їх навичок професійної та соціальної мобільності, створення можливостей для якісної співпраці з використанням іноземних мов, впровадження в педагогічну практику новітніх досягнень науки, що також сприятиме забезпеченню якісної іншомовної компетентності. Інноваційна спрямованість освітнього процесу формується через конкретні форми, в яких реалізуються мета, завдання, принципи, методи навчання. Різноманітні форми організації навчального процесу дозволяють повною мірою використати їхній потенціал та обрати відповідні форми з урахуванням їхніх переваг та недоліків [1]. Вважається, що формування інноваційної спрямованості освітнього процесу в процесі професійної підготовки здобувачів вищої освіти має здійснюється в певних формах: 1. Демократичні форми взаємодії учасників освітнього процесу передбачають рівноправну участь суб’єктів освіти на всіх етапах формування іншомовної комунікативної компетенції. Ці форми реалізуються у формі особистісно-орієнтованого навчання на основі індивідуальних можливостей кожного учня вивчати інші мови. 2. Інтерактивні форми визнані сучасною теорією освіти найбільш ефективними для досягнення освітніх цілей, зокрема для розвитку іншомовної компетенції студентів під час професійної підготовки у вищому навчальному закладі. Вони ґрунтуються на безпосередній активній взаємодії учнів під час аудиторної та позааудиторної роботи.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22568
Розташовується у зібраннях:Мовна освіта: виклики, перспективи та інновації (2025)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Trubitsynа.pdf572.7 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.