Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22538
Назва: Когнітивні стратегії у змісті навчання оголошеної інтерпретації художнього тексту майбутніх учителів англійської мови та зарубіжної літератури
Автори: Єременко, Тетяна Євстафіївна
Yeremenko, Tetyana Yevstafiyivna
Ключові слова: когнітивні стратегії
інтерпретація художнього тексту
майбутній учитель англійської мови та літератури
англомовний текст
Дата публікації: 2025
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Єременко Т. Є. Когнітивні стратегії у змісті навчання оголошеної інтерпретації художнього тексту майбутніх учителів англійської мови та зарубіжної літератури / Т. Є. Еременко // Мовна освіта: виклики, перспективи та інновації: збірник наукових праць / за заг. ред. А. А. Юмрукуз. – Одеса: Магістр, 2025. – C. 12-14.
Короткий огляд (реферат): Володіння студентами когнітивними стратегіями у роботі з англомовним художнім текстом для оголошеної інтерпретації, сприяло концентрації зусиль студентів на досягненні мети читання, готовності студентів до читання, підтримки інтересу до процесу підготовки тексту до оголошеної інтерпретації шляхом спрямування зусиль на суттєві сторони тексту та вилучення експліцитної та імпліцитної інформації; стимулювало до самостійності та творчості у підготовці текстів для оголошеної інтерпретації та викликало інтелектуальний та емоційний інтерес.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22538
Розташовується у зібраннях:Мовна освіта: виклики, перспективи та інновації (2025)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Yeremenko.pdf555.29 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.