Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22536
Title: | Зміст навчання іноземних мов студентів спеціальності 281 публічне управління та адміністрування в умовах воєнного стану в Україні |
Authors: | Дишель, Галина Олександрівна Dyshel, Galyna Oleksandrivna |
Keywords: | навчання в умовах воєнного стану навчання іноземної мови спеціальність 281 Публічне управління та адміністрування цифрова трансформація суспільства |
Issue Date: | 2025 |
Publisher: | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» |
Citation: | Дишель Г. О. Зміст навчання іноземних мов студентів спеціальності 281 публічне управління та адміністрування в умовах воєнного стану в Україні / Г. О. Дишель // Мовна освіта: виклики, перспективи та інновації: збірник наукових праць / за заг. ред. А. А. Юмрукуз. – Одеса: Магістр, 2025. – C. 8-12. |
Abstract: | Сучасне соціальне замовлення та оновлення вищої освіти, спричинені умовами воєнного стану в Україні, вимагають адаптації змісту навчання іноземної мови до потреб студентів спеціальності 281 Публічне управління та адміністрування. В роботі розглянуто компоненти змісту навчання, запропоновано мовний та мовленнєвий матеріал, орієнтований на професійну діяльність з урахуванням сучасних викликів та потреб державної служби. В умовах воєнного конфлікту, сучасної глобалізації та цифрової трансформації суспільства змінюються вимоги до фахівців у сфері публічного управління та адміністрування. Високий рівень володіння іноземною мовою, зокрема, англійською, став не лише конкурентною перевагою, а й необхідністю для участі у міжнародному партнерстві, реалізації інтернаціональних проектів і програм. |
URI: | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22536 |
Appears in Collections: | Мовна освіта: виклики, перспективи та інновації (2025) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Dyshel.pdf | 567.21 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.