Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22471
Title: Інформаційно-комунікаційні технології як засіб формування валеологічної культури дітей дошкільного віку
Other Titles: Information and communication technologies as a means of forming the valeological culture of preschool children
Authors: Мардарова, Ірина Костянтинівна
Mardarova, Iryna Kostyantynivna
Гуданич, Наталія Миколаївна
Hudanych, Nataliia
Keywords: інформаційно-комунікаційні технології
валеологічна культура
діти дошкільного віку
цифрові освітні платформи
валеологічне виховання
цифрові ресурси
дошкільна освіта
здоров’язбереження
information and communication technologies
valeological culture
preschool children
digital educational platforms
valeological education
digital resources
preschool education
health protection
Issue Date: 2025
Publisher: МДПУ ім. Б. Хмельницького
Citation: Мардарова І. К., Гуданич Н. М. Інформаційно-комунікаційні технології як засіб формування валеологічної культури дітей дошкільного віку. Інформаційні технології в освіті та науці: Збірник наукових праць ІV міжнародної науково-практичної конференції (Запоріжжя-Мелітополь, 20 травня 2025 р., МДПУ імені Богдана Хмельницького). Випуск 14. Запоріжжя: Видавництво МДПУ ім. Б. Хмельницького, 2025. С. 348–353.
Abstract: Вивчено особливості використання інформаційно-комунікаційних технологій як засобу формуванні валеологічної культури дітей дошкільного віку. Розглянуто значення цифрових освітніх платформ у процесі формування валеологічної культури дітей дошкільного віку. Проаналізовано потенціал інформаційно-комунікаційних технологій у валеологічному вихованні. Надано приклади сучасних цифрових ресурсів, що можуть бути інтегровані у практику роботи з дітьми дошкільного віку. The features of the use of information and communication technologies as a means of forming the valeological culture of preschool children are studied. The importance of digital educational platforms in the process of forming the valeological culture of preschool children is considered. The potential of information and communication technologies in valeological education is analysed. Examples of modern digital resources that can be integrated into the practice of working with preschool children are provided.
URI: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22471
Appears in Collections:Кафедра дошкільної педагогіки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Mardarova.pdf618.84 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.