Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22471
Назва: | Інформаційно-комунікаційні технології як засіб формування валеологічної культури дітей дошкільного віку |
Інші назви: | Information and communication technologies as a means of forming the valeological culture of preschool children |
Автори: | Мардарова, Ірина Костянтинівна Mardarova, Iryna Kostyantynivna Гуданич, Наталія Миколаївна Hudanych, Nataliia |
Ключові слова: | інформаційно-комунікаційні технології валеологічна культура діти дошкільного віку цифрові освітні платформи валеологічне виховання цифрові ресурси дошкільна освіта здоров’язбереження information and communication technologies valeological culture preschool children digital educational platforms valeological education digital resources preschool education health protection |
Дата публікації: | 2025 |
Видавництво: | МДПУ ім. Б. Хмельницького |
Бібліографічний опис: | Мардарова І. К., Гуданич Н. М. Інформаційно-комунікаційні технології як засіб формування валеологічної культури дітей дошкільного віку. Інформаційні технології в освіті та науці: Збірник наукових праць ІV міжнародної науково-практичної конференції (Запоріжжя-Мелітополь, 20 травня 2025 р., МДПУ імені Богдана Хмельницького). Випуск 14. Запоріжжя: Видавництво МДПУ ім. Б. Хмельницького, 2025. С. 348–353. |
Короткий огляд (реферат): | Вивчено особливості використання інформаційно-комунікаційних технологій як засобу формуванні валеологічної культури дітей дошкільного віку. Розглянуто значення цифрових освітніх платформ у процесі формування валеологічної культури дітей дошкільного віку. Проаналізовано потенціал інформаційно-комунікаційних технологій у валеологічному вихованні. Надано приклади сучасних цифрових ресурсів, що можуть бути інтегровані у практику роботи з дітьми дошкільного віку. The features of the use of information and communication technologies as a means of forming the valeological culture of preschool children are studied. The importance of digital educational platforms in the process of forming the valeological culture of preschool children is considered. The potential of information and communication technologies in valeological education is analysed. Examples of modern digital resources that can be integrated into the practice of working with preschool children are provided. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22471 |
Розташовується у зібраннях: | Кафедра дошкільної педагогіки |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Mardarova.pdf | 618.84 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.