Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22318
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЛистопад, Олексій Анатолійович-
dc.contributor.authorLystopad, Oleksii Anatoliyovych-
dc.contributor.authorЛистопад, Наталя Леонідівна-
dc.contributor.authorLystopad, Natalia-
dc.date.accessioned2025-06-09T10:56:22Z-
dc.date.available2025-06-09T10:56:22Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationЛистопад О. А. Педагогічний коучинг як засіб інтенсифікації розвитку креативного потенціалу здобувачів освіти / О. А. Листопад, Листопад Н. Л. // Розвиток креативності як ресурсу інноваційного потенціалу особистості: психолого-педагогічні аспекти: збірник матеріалів всеукраїнської науково-методичної конференції з міжнародною участю. Одеса : Університет Ушинського, 2025. С. 270–275.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22318-
dc.description.abstractУ статті розглянуто педагогічний коучинг як ефективний інструмент стимулювання та розвитку креативного потенціалу здобувачів освіти. Акцентовано увагу на ролі коучингових підходів у сучасному освітньому процесі, що сприяють активізації мислення, формуванню індивідуальних стратегій пізнання, а також розвитку самостійності та відповідальності в освітньому процесі. Проаналізовано ключові компоненти педагогічного коучингу, його принципи та методи впровадження в освітній діяльності. Представлено результати впровадження коучингових технологій в освітній процес, які підтверджують їхню ефективність у формуванні творчих здібностей і інноваційного мислення у студентів. The article deals with pedagogical coaching as an effective tool for stimulating and developing the creative potential of students. Attention is focused on the role of coaching approaches in the modern educational process, which contribute to the activation of thinking, the formation of individual cognition strategies, as well as the development of independence and responsibility in the educational process. The key components of pedagogical coaching, its principles and methods of implementation in educational activities are analysed. The results of the introduction of coaching technologies in the educational process are presented, which confirm their effectiveness in the formation of creative abilities and innovative thinking in students.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського"uk
dc.subjectпедагогічний коучингuk
dc.subjectкреативний потенціалuk
dc.subjectздобувачі освітиuk
dc.subjectосвітній процесuk
dc.subjectінноваційні технологіїuk
dc.subjectтворчістьuk
dc.subjectособистісний розвитокuk
dc.subjectpedagogical coachinguk
dc.subjectcreativityuk
dc.subjectpersonal developmentuk
dc.subjectcreative potentialuk
dc.subjectinnovative technologiesuk
dc.subjectstudentsuk
dc.subjecteducational processuk
dc.titleПедагогічний коучинг як засіб інтенсифікації розвитку креативного потенціалу здобувачів освітиuk
dc.title.alternativePedagogical coaching as a means of intensifying the development of students' creative potentiauk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:Кафедра дошкільної педагогіки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Pedagogical coaching.pdf1.09 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.