Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22316
Title: Формування професійної ідентичності майбутнього педагога в умовах безпечного цифрового середовища закладу вищої і фахової передвищої освіти
Authors: Мардарова, Ірина Костянтинівна
Mardarova, Iryna Kostyantynivna
Листопад, Наталя Леонідівна
Lystopad, Natalia
Keywords: професійна ідентичність
майбутній педагог
цифрове середовище
безпека
вища освіта
фахова передвища освіта
цифрова грамотність
педагогічна етика
professional identity
future teacher
digital environment
security
higher education
professional higher education
digital literacy
pedagogical ethics
Issue Date: 2025
Publisher: Полтава : ПНПУ імені В. Г. Короленка
Citation: Мардарова І. К. Формування професійної ідентичності майбутнього педагога в умовах безпечного цифрового середовища закладу вищої і фахової передвищої освіти / І. К. Мардарова, Н. Л. Листопад // Педагогічна майстерність майбутнього вчителя: поступ, становлення, удосконалення і зростання : матеріали Міжнар. наук.-практ. форуму (м. Полтава, 5 червня 2025 р.) / за ред. проф. М. В. Гриньової. - Полтава : ПНПУ імені В. Г. Короленка, 2025. - С. 786–790.
Abstract: У статті розкрито особливості формування професійної ідентичності майбутніх педагогів у сучасних умовах цифровізації освіти. Наголошено на важливості створення безпечного цифрового середовища в закладах вищої і фахової передвищої освіти як чинника, що сприяє розвитку особистісно-професійних якостей студентів. Розглянуто взаємозв’язок між цифровою безпекою, педагогічною етикою та становленням професійного «Я-концепту» майбутнього педагога. Виокремлено педагогічні умови, що забезпечують ефективне формування професійної ідентичності, зокрема: цифрову грамотність, емоційно-психологічну підтримку, розвиток рефлексивних умінь та інтеграцію сучасних цифрових технологій у професійну підготовку. The article reveals the peculiarities of forming the professional identity of future teachers in the modern conditions of digitalisation of education. The importance of creating a safe digital environment in higher and professional higher education institutions as a factor contributing to the development of students' personal and professional qualities is emphasised. The relationship between digital security, pedagogical ethics and the formation of the professional ‘self-concept’ of the future teacher is considered. The pedagogical conditions that ensure the effective formation of professional identity, in particular: digital literacy, emotional and psychological support, development of reflective skills and integration of modern digital technologies into professional training are highlighted.
URI: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22316
Appears in Collections:Кафедра дошкільної педагогіки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Formation of the Future Teacher's.pdf555.52 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.