Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22316
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Мардарова, Ірина Костянтинівна | - |
dc.contributor.author | Mardarova, Iryna Kostyantynivna | - |
dc.contributor.author | Листопад, Наталя Леонідівна | - |
dc.contributor.author | Lystopad, Natalia | - |
dc.date.accessioned | 2025-06-09T09:14:52Z | - |
dc.date.available | 2025-06-09T09:14:52Z | - |
dc.date.issued | 2025 | - |
dc.identifier.citation | Мардарова І. К. Формування професійної ідентичності майбутнього педагога в умовах безпечного цифрового середовища закладу вищої і фахової передвищої освіти / І. К. Мардарова, Н. Л. Листопад // Педагогічна майстерність майбутнього вчителя: поступ, становлення, удосконалення і зростання : матеріали Міжнар. наук.-практ. форуму (м. Полтава, 5 червня 2025 р.) / за ред. проф. М. В. Гриньової. - Полтава : ПНПУ імені В. Г. Короленка, 2025. - С. 786–790. | uk |
dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22316 | - |
dc.description.abstract | У статті розкрито особливості формування професійної ідентичності майбутніх педагогів у сучасних умовах цифровізації освіти. Наголошено на важливості створення безпечного цифрового середовища в закладах вищої і фахової передвищої освіти як чинника, що сприяє розвитку особистісно-професійних якостей студентів. Розглянуто взаємозв’язок між цифровою безпекою, педагогічною етикою та становленням професійного «Я-концепту» майбутнього педагога. Виокремлено педагогічні умови, що забезпечують ефективне формування професійної ідентичності, зокрема: цифрову грамотність, емоційно-психологічну підтримку, розвиток рефлексивних умінь та інтеграцію сучасних цифрових технологій у професійну підготовку. The article reveals the peculiarities of forming the professional identity of future teachers in the modern conditions of digitalisation of education. The importance of creating a safe digital environment in higher and professional higher education institutions as a factor contributing to the development of students' personal and professional qualities is emphasised. The relationship between digital security, pedagogical ethics and the formation of the professional ‘self-concept’ of the future teacher is considered. The pedagogical conditions that ensure the effective formation of professional identity, in particular: digital literacy, emotional and psychological support, development of reflective skills and integration of modern digital technologies into professional training are highlighted. | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | Полтава : ПНПУ імені В. Г. Короленка | uk |
dc.subject | професійна ідентичність | uk |
dc.subject | майбутній педагог | uk |
dc.subject | цифрове середовище | uk |
dc.subject | безпека | uk |
dc.subject | вища освіта | uk |
dc.subject | фахова передвища освіта | uk |
dc.subject | цифрова грамотність | uk |
dc.subject | педагогічна етика | uk |
dc.subject | professional identity | uk |
dc.subject | future teacher | uk |
dc.subject | digital environment | uk |
dc.subject | security | uk |
dc.subject | higher education | uk |
dc.subject | professional higher education | uk |
dc.subject | digital literacy | uk |
dc.subject | pedagogical ethics | uk |
dc.title | Формування професійної ідентичності майбутнього педагога в умовах безпечного цифрового середовища закладу вищої і фахової передвищої освіти | uk |
dc.type | Article | uk |
Appears in Collections: | Кафедра дошкільної педагогіки |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Formation of the Future Teacher's.pdf | 555.52 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.