Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22313
Назва: Використання інформаційно-комунікаційних технологій дистанційного навчання в підготовці майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти
Автори: Гуданич, Наталія Миколаївна
Hudanych, Nataliia
Ключові слова: інформаційно-комунікаційні технології
дистанційне навчання
професійна підготовка
вихователь
дошкільна освіта
цифрова компетентність
педагогічна діяльність
information and communication technologies
professional training
pedagogical activity
distance learning
educator
preschool education
digital competence
Дата публікації: 2025
Видавництво: Полтава : Вид-во ДЗ «Луганський національний університет імені Тараса Шевченка»
Бібліографічний опис: Гуданич Н. М. Використання інформаційно-комунікаційних технологій дистанційного навчання в підготовці майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти / Н. М. Гуданич // Актуальні питання, проблеми та перспективи розвитку науки та освіти : збірник тез доповідей ІІІ міжнародної міждисциплінарної науково-практичної конференції (м. Полтава, 24-26 квітня 2025 року). - Полтава : Вид-во ДЗ «Луганський національний університет імені Тараса Шевченка», 2025. - С. 337–340.
Короткий огляд (реферат): У статті розглядаються особливості використання інформаційно-комунікаційних технологій у процесі дистанційного навчання майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти. Акцентовано увагу на перевагах та викликах дистанційного формату підготовки педагогічних кадрів у контексті сучасних освітніх трансформацій. Визначено роль інформаційно-комунікаційних технологій у формуванні професійних компетентностей майбутніх вихователів, зокрема в аспектах інтерактивної взаємодії, візуалізації навчального матеріалу, розвитку цифрової грамотності. Проаналізовано сучасні платформи та сервіси, які використовуються в освітньому процесі, та представлено результати дослідження ефективності їх застосування у педагогічній підготовці. Зроблено висновок про доцільність інтеграції інформаційно-комунікаційних технологій в освітні програми як важливого чинника підвищення якості фахової освіти. The article deals with the peculiarities of using information and communication technologies in the process of distance learning of future teachers of preschool education institutions. Attention is focused on the advantages and challenges of the distance format of teacher training in the context of modern educational transformations. The role of information and communication technologies in the formation of professional competencies of future educators is determined, in particular in the aspects of interactive interaction, visualisation of educational material, development of digital literacy. The article analyses modern platforms and services used in the educational process and presents the results of a study of the effectiveness of their use in teacher training. It is concluded that it is expedient to integrate information and communication technologies into educational programmes as an important factor in improving the quality of professional education.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22313
Розташовується у зібраннях:Кафедра дошкільної педагогіки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Hudanych Nataliia.pdf1.26 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.