Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22313
Title: | Використання інформаційно-комунікаційних технологій дистанційного навчання в підготовці майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти |
Authors: | Гуданич, Наталія Миколаївна Hudanych, Nataliia |
Keywords: | інформаційно-комунікаційні технології дистанційне навчання професійна підготовка вихователь дошкільна освіта цифрова компетентність педагогічна діяльність information and communication technologies professional training pedagogical activity distance learning educator preschool education digital competence |
Issue Date: | 2025 |
Publisher: | Полтава : Вид-во ДЗ «Луганський національний університет імені Тараса Шевченка» |
Citation: | Гуданич Н. М. Використання інформаційно-комунікаційних технологій дистанційного навчання в підготовці майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти / Н. М. Гуданич // Актуальні питання, проблеми та перспективи розвитку науки та освіти : збірник тез доповідей ІІІ міжнародної міждисциплінарної науково-практичної конференції (м. Полтава, 24-26 квітня 2025 року). - Полтава : Вид-во ДЗ «Луганський національний університет імені Тараса Шевченка», 2025. - С. 337–340. |
Abstract: | У статті розглядаються особливості використання інформаційно-комунікаційних технологій у процесі дистанційного навчання майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти. Акцентовано увагу на перевагах та викликах дистанційного формату підготовки педагогічних кадрів у контексті сучасних освітніх трансформацій. Визначено роль інформаційно-комунікаційних технологій у формуванні професійних компетентностей майбутніх вихователів, зокрема в аспектах інтерактивної взаємодії, візуалізації навчального матеріалу, розвитку цифрової грамотності. Проаналізовано сучасні платформи та сервіси, які використовуються в освітньому процесі, та представлено результати дослідження ефективності їх застосування у педагогічній підготовці. Зроблено висновок про доцільність інтеграції інформаційно-комунікаційних технологій в освітні програми як важливого чинника підвищення якості фахової освіти. The article deals with the peculiarities of using information and communication technologies in the process of distance learning of future teachers of preschool education institutions. Attention is focused on the advantages and challenges of the distance format of teacher training in the context of modern educational transformations. The role of information and communication technologies in the formation of professional competencies of future educators is determined, in particular in the aspects of interactive interaction, visualisation of educational material, development of digital literacy. The article analyses modern platforms and services used in the educational process and presents the results of a study of the effectiveness of their use in teacher training. It is concluded that it is expedient to integrate information and communication technologies into educational programmes as an important factor in improving the quality of professional education. |
URI: | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22313 |
Appears in Collections: | Кафедра дошкільної педагогіки |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Hudanych Nataliia.pdf | 1.26 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.