Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22306
Назва: STEAM-проєктування у закладах вищої і фахової передвищої освіти: шлях до формування дослідницької компетентності
Інші назви: STEAM-projecting in higher and vocational pre-higher education institutions: a way to develop research competence
Автори: Листопад, Олексій Анатолійови
Lystopad, Oleksii Anatoliyovych
Листопад, Наталя Леонідівна
Lystopad Natalia
Ключові слова: STEAM-освіта
проєктування
дослідницька компетентність
міждисциплінарний підхід
заклади вищої освіти
фахова передвища освіта
креативність
інноваційні технології
STEAM education
design
research competence
interdisciplinary approach
higher education institutions
professional higher education
creativity
innovative technologies
Дата публікації: 2025
Видавництво: ДонДУВС
Бібліографічний опис: Листопад О., Листопад Н. STEAM-проєктування у закладах вищої і фахової передвищої освіти: шлях до формування дослідницької компетентності. Актуальні аспекти розвитку STEAM-освіти в умовах євроінтеграції: збірник матеріалів ІІІ Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції (м. Кропивницький, 24 квітня 2025 року). Кропивницький : ДонДУВС, 2025. С. 453–455.
Короткий огляд (реферат): У статті розглядається потенціал STEAM-проєктування як ефективного інструменту формування дослідницької компетентності здобувачів вищої та фахової передвищої освіти. Аналізується роль міждисциплінарного підходу в освітньому процесі, зокрема інтеграція науки, технологій, інженерії, мистецтва та математики для розвитку критичного мислення, творчості й інноваційності студентів. Розкрито особливості впровадження STEAM-проєктів у навчальні програми, охарактеризовано методичні засади, форми і засоби реалізації проєктної діяльності. Обґрунтовано, що STEAM-проєктування сприяє підвищенню мотивації до навчання, формуванню практичних навичок дослідження та здатності до самостійного вирішення проблем. Наведено приклади ефективної реалізації STEAM-підходу у вищій та фаховій передвищій освіті. The article considers the potential of STEAM-design as an effective tool for developing the research competence of students of higher and professional higher education. The article analyses the role of interdisciplinary approach in the educational process, in particular the integration of science, technology, engineering, art and mathematics to develop critical thinking, creativity and innovation of students. The peculiarities of implementing STEAM projects in the curriculum are revealed, the methodological principles, forms and means of implementing project activities are described. It is substantiated that STEAM projecting helps to increase motivation to learn, develop practical research skills and the ability to solve problems independently. Examples of the effective implementation of the STEAM approach in higher and professional higher education are given.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22306
Розташовується у зібраннях:Кафедра дошкільної педагогіки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Lystopad.pdf5.82 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.