Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22181
Назва: | Дизайн-ергономічна складова проєктної діяльності у сфері професійної освіти |
Автори: | Борисова, Т. М. |
Ключові слова: | ергодизайн дизайн-проєктування професійна освіта ергономічні вимоги до проєктної діяльності, дизайн-проєктна діяльність учнів закладів професійної освіти |
Дата публікації: | 2025 |
Видавництво: | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського" |
Бібліографічний опис: | Борисова Т. М. Дизайн-ергономічна складова проєктної діяльності у сфері професійної освіти / Т. М. Борисова // Інноватика в освіті, дизайні та мистецтві : матеріали ІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю (м. Одеса, 24-25 квітня 2025 р.). - Одеса: Університет Ушинського, 2025. – С. 11-14. |
Короткий огляд (реферат): | Ергономічна складова в дизайні – це не додатковий елемент, а необхідна умова якісної професійної підготовки. Вона формує в учнів повагу до користувача, увагу до деталей, відповідальність за результат. Тому інтеграція дизайн-ергономічних аспектів у проєктну діяльність учнів закладів професійно-технічної освіти є стратегічно важливим кроком у формуванні освіченого, практично-орієнтованого, творчого спеціаліста нового покоління. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22181 |
Розташовується у зібраннях: | Інноватика в освіті, дизайні та мистецтві (2025) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Borisovа.pdf | 2.2 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.