Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22181
Назва: Дизайн-ергономічна складова проєктної діяльності у сфері професійної освіти
Автори: Борисова, Т. М.
Ключові слова: ергодизайн
дизайн-проєктування
професійна освіта
ергономічні вимоги до проєктної діяльності, дизайн-проєктна діяльність учнів закладів професійної освіти
Дата публікації: 2025
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського"
Бібліографічний опис: Борисова Т. М. Дизайн-ергономічна складова проєктної діяльності у сфері професійної освіти / Т. М. Борисова // Інноватика в освіті, дизайні та мистецтві : матеріали ІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю (м. Одеса, 24-25 квітня 2025 р.). - Одеса: Університет Ушинського, 2025. – С. 11-14.
Короткий огляд (реферат): Ергономічна складова в дизайні – це не додатковий елемент, а необхідна умова якісної професійної підготовки. Вона формує в учнів повагу до користувача, увагу до деталей, відповідальність за результат. Тому інтеграція дизайн-ергономічних аспектів у проєктну діяльність учнів закладів професійно-технічної освіти є стратегічно важливим кроком у формуванні освіченого, практично-орієнтованого, творчого спеціаліста нового покоління.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22181
Розташовується у зібраннях:Інноватика в освіті, дизайні та мистецтві (2025)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Borisovа.pdf2.2 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.