Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22150
Title: Розвиток математичних компетентностей у майбутніх першокласників за допомогою інноваційних методів
Authors: Левченко, К. П.
Богдан, Т. М.
Keywords: математична компетентність
підготовка до школи
STEM-освіта
гейміфікація
проєктна діяльність
проблемно-орієнтоване навчання
mathematical competence
school readiness
STEM education
gamification,
project-based learning
problem-based learning
Issue Date: 2025
Publisher: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К.Д. Ушинського»
Citation: Левченко К. П., Богдан Т. М. Розвиток математичних компетентностей у майбутніх першокласників за допомогою інноваційних методів / К. П. Левченко, Т. М. Богдан // Наступність у навчанні математики в умовах реформи загальної середньої освіти: реалії та перспективи: збірник тез доповідей за матеріаліами Всеукраїнської науково-практичної конференції, 25 березня 2025 р. / Міністерство освіти і науки України, ДЗ «ПНПУ імені К.Д. Ушинського» [та ін..]. Одеса, 2025. – С 59-61
Abstract: У статті аналізуються сучасні методики розвитку математичних компетентностей у дітей дошкільного віку. Розглядаються STEM-освіта, ігрові технології, проєктна діяльність та проблемно-орієнтоване навчання. Наголошується на важливості інтеграції інноваційних підходів для успішного старту в школі. The article analyzes modern methods for developing mathematical competencies in preschool children. It examines STEM education, game-based learning, project activities, and problem-based learning. The importance of integrating innovative approaches for a successful start in school is emphasized.
URI: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22150
Appears in Collections:Наступність у навчанні математики в умовах реформи загальної середньої освіти: реалії та перспективи (2025)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
17.pdf3.67 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.