Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22120
Title: | Інформаційно-цифрові технології як інструмент формування навичок самостійної освітньої діяльності здобувачів вищої освіти |
Other Titles: | Information and digital technologies as a tool for developing skills of independent educational activity of higher education students |
Authors: | Листопад, Олексій Анатолійович Lystopad, Oleksii Anatoliyovych Гуданич, Наталія Миколаївна Hudanych, Nataliia Мардарова, Ірина Костянтинівна Mardarova, Iryna Kostyantynivna |
Keywords: | інформаційно-цифрові технології самостійна освітня діяльність здобувачі вищої освіти цифрова компетентність критичне мислення самоменеджмент професійна підготовка педагогів information and digital technologies independent educational activity higher education students digital competence critical thinking self-management professional training of teachers |
Issue Date: | 2025 |
Publisher: | ОНТУ |
Citation: | Листопад О. А., Мардарова І. К., Гуданич Н. М. Інформаційно-цифрові технології як інструмент формування навичок самостійної освітньої діяльності здобувачів вищої освіти. Забезпечення якості вищої освіти: матеріали VІІ Всеукраїнської науково-методичної конференції 09-11 квітня 2025 р. / ОНТУ; редкол.: Трішин Ф. А., Ланженко Л. О., Риженко Л. Д. та ін.; Одес. нац. технолог. ун-т. Одеса: ОНТУ, 2025 С. 562–565. |
Abstract: | У статті розглянуто роль інформаційно-цифрових технологій як ефективного інструменту формування навичок самостійної освітньої діяльності здобувачів вищої освіти, зокрема майбутніх педагогів. Метою дослідження є теоретичне обґрунтування, розробка та впровадження методичних підходів і цифрових інструментів, що сприяють розвитку автономності в освітньому процесі, формуванню критичного мислення, самоменеджменту та підвищенню цифрової компетентності студентів. У процесі дослідження проаналізовано актуальні підходи до цифровізації освіти, обґрунтовано доцільність інтеграції ІКТ в освітній процес, а також запропоновано практичні рекомендації щодо організації самостійної освітньої діяльності з використанням цифрових ресурсів. Результати дослідження можуть бути використані в освітній практиці для оптимізації професійної підготовки педагогічних кадрів в умовах цифрового суспільства. The article considers the role of information and digital technologies as an effective tool for developing the skills of independent educational activity of higher education students, in particular future teachers. The purpose of the study is to theoretically substantiate, develop and implement methodological approaches and digital tools that promote the development of autonomy in the educational process, the formation of critical thinking, self-management and increase students' digital competence. The study analyses current approaches to the digitalisation of education, substantiates the feasibility of integrating ICTs into the educational process, and offers practical recommendations for organising independent educational activities using digital resources. The results of the study can be used in educational practice to optimise the professional training of teaching staff in a digital society. |
URI: | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22120 |
Appears in Collections: | Кафедра дошкільної педагогіки |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Information and digital technologies as a tool for developing skills for independent educational activities of higher education students.pdf | 410.93 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.