Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22120
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЛистопад, Олексій Анатолійович-
dc.contributor.authorLystopad, Oleksii Anatoliyovych-
dc.contributor.authorГуданич, Наталія Миколаївна-
dc.contributor.authorHudanych, Nataliia-
dc.contributor.authorМардарова, Ірина Костянтинівна-
dc.contributor.authorMardarova, Iryna Kostyantynivna-
dc.date.accessioned2025-05-22T08:43:01Z-
dc.date.available2025-05-22T08:43:01Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationЛистопад О. А., Мардарова І. К., Гуданич Н. М. Інформаційно-цифрові технології як інструмент формування навичок самостійної освітньої діяльності здобувачів вищої освіти. Забезпечення якості вищої освіти: матеріали VІІ Всеукраїнської науково-методичної конференції 09-11 квітня 2025 р. / ОНТУ; редкол.: Трішин Ф. А., Ланженко Л. О., Риженко Л. Д. та ін.; Одес. нац. технолог. ун-т. Одеса: ОНТУ, 2025 С. 562–565.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22120-
dc.description.abstractУ статті розглянуто роль інформаційно-цифрових технологій як ефективного інструменту формування навичок самостійної освітньої діяльності здобувачів вищої освіти, зокрема майбутніх педагогів. Метою дослідження є теоретичне обґрунтування, розробка та впровадження методичних підходів і цифрових інструментів, що сприяють розвитку автономності в освітньому процесі, формуванню критичного мислення, самоменеджменту та підвищенню цифрової компетентності студентів. У процесі дослідження проаналізовано актуальні підходи до цифровізації освіти, обґрунтовано доцільність інтеграції ІКТ в освітній процес, а також запропоновано практичні рекомендації щодо організації самостійної освітньої діяльності з використанням цифрових ресурсів. Результати дослідження можуть бути використані в освітній практиці для оптимізації професійної підготовки педагогічних кадрів в умовах цифрового суспільства. The article considers the role of information and digital technologies as an effective tool for developing the skills of independent educational activity of higher education students, in particular future teachers. The purpose of the study is to theoretically substantiate, develop and implement methodological approaches and digital tools that promote the development of autonomy in the educational process, the formation of critical thinking, self-management and increase students' digital competence. The study analyses current approaches to the digitalisation of education, substantiates the feasibility of integrating ICTs into the educational process, and offers practical recommendations for organising independent educational activities using digital resources. The results of the study can be used in educational practice to optimise the professional training of teaching staff in a digital society.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherОНТУuk
dc.subjectінформаційно-цифрові технологіїuk
dc.subjectсамостійна освітня діяльністьuk
dc.subjectздобувачі вищої освітиuk
dc.subjectцифрова компетентністьuk
dc.subjectкритичне мисленняuk
dc.subjectсамоменеджментuk
dc.subjectпрофесійна підготовка педагогівuk
dc.subjectinformation and digital technologiesuk
dc.subjectindependent educational activityuk
dc.subjecthigher education studentsuk
dc.subjectdigital competenceuk
dc.subjectcritical thinkinguk
dc.subjectself-managementuk
dc.subjectprofessional training of teachersuk
dc.titleІнформаційно-цифрові технології як інструмент формування навичок самостійної освітньої діяльності здобувачів вищої освітиuk
dc.title.alternativeInformation and digital technologies as a tool for developing skills of independent educational activity of higher education studentsuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:Кафедра дошкільної педагогіки



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.