Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22119
Назва: Фасилітативна підтримка безпечної поведінки здобувачів освіти в медіасередовищі
Автори: Листопад, Олексій Анатолійович
Lystopad, Oleksii Anatoliyovych
Гуданич, Наталія Миколаївна
Hudanych, Nataliia
Ключові слова: фасилітація
безпечна поведінка
медіасередовище
здобувачі вищої освіти
медіаграмотність
інформаційна безпека
військова агресія
критичне мислення
facilitation
media environment
safe behaviour
higher education students
media literacy
information security
military aggression
critical thinking
Дата публікації: 2025
Видавництво: КЗ «КОІППО імені Василя Сухомлинського»
Бібліографічний опис: Листопад О., Гуданич Н. Фасилітативна підтримка безпечної поведінки здобувачів освіти в медіасередовищі. Безпека дітей в Інтернеті: попередження, освіта, взаємодія: збірник матеріалів ІV Всеукраїнської науково-практичної конференції, м. Кропивницький, 10-14 лютого 2025 року / уклад. С. М. Єфіменко; за заг. ред. Г. В. Скрипки. Кропивницький: КЗ «КОІППО імені Василя Сухомлинського», 2025. С. 148–152.
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуто проблему формування безпечної поведінки здобувачів вищої освіти в медіасередовищі в умовах воєнного стану. Акцент зроблено на важливості фасилітативної підтримки як одного з ключових засобів забезпечення інформаційної безпеки та психоемоційної стійкості молоді. Визначено основні ризики та загрози, які виникають унаслідок маніпулятивного впливу медіа в період військової агресії проти України. Описано сучасні підходи до фасилітації освітнього процесу з урахуванням викликів інформаційної війни. Проаналізовано ефективні стратегії формування критичного мислення, медіаграмотності та безпечного інформаційного середовища у ЗВО. Результати дослідження підтверджують доцільність використання фасилітаційних методів для підвищення адаптивності студентів до складних інформаційних умов. The article deals with the problem of forming safe behaviour of higher education students in the media environment under martial law. The emphasis is placed on the importance of facilitative support as one of the key means of ensuring information security and psycho-emotional stability of young people. The main risks and threats arising from the manipulative influence of the media during the period of military aggression against Ukraine are identified. Modern approaches to facilitating the educational process, taking into account the challenges of information warfare, are described. Effective strategies for the formation of critical thinking, media literacy and a safe information environment in higher education institutions are analysed. The results of the study confirm the expediency of using facilitation methods to increase students' adaptability to complex information conditions.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22119
Розташовується у зібраннях:Кафедра дошкільної педагогіки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Facilitative support for safe behavior of education seekers in the media environment.pdf912.06 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.