Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22119
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЛистопад, Олексій Анатолійович-
dc.contributor.authorLystopad, Oleksii Anatoliyovych-
dc.contributor.authorГуданич, Наталія Миколаївна-
dc.contributor.authorHudanych, Nataliia-
dc.date.accessioned2025-05-22T08:37:50Z-
dc.date.available2025-05-22T08:37:50Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationЛистопад О., Гуданич Н. Фасилітативна підтримка безпечної поведінки здобувачів освіти в медіасередовищі. Безпека дітей в Інтернеті: попередження, освіта, взаємодія: збірник матеріалів ІV Всеукраїнської науково-практичної конференції, м. Кропивницький, 10-14 лютого 2025 року / уклад. С. М. Єфіменко; за заг. ред. Г. В. Скрипки. Кропивницький: КЗ «КОІППО імені Василя Сухомлинського», 2025. С. 148–152.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22119-
dc.description.abstractУ статті розглянуто проблему формування безпечної поведінки здобувачів вищої освіти в медіасередовищі в умовах воєнного стану. Акцент зроблено на важливості фасилітативної підтримки як одного з ключових засобів забезпечення інформаційної безпеки та психоемоційної стійкості молоді. Визначено основні ризики та загрози, які виникають унаслідок маніпулятивного впливу медіа в період військової агресії проти України. Описано сучасні підходи до фасилітації освітнього процесу з урахуванням викликів інформаційної війни. Проаналізовано ефективні стратегії формування критичного мислення, медіаграмотності та безпечного інформаційного середовища у ЗВО. Результати дослідження підтверджують доцільність використання фасилітаційних методів для підвищення адаптивності студентів до складних інформаційних умов. The article deals with the problem of forming safe behaviour of higher education students in the media environment under martial law. The emphasis is placed on the importance of facilitative support as one of the key means of ensuring information security and psycho-emotional stability of young people. The main risks and threats arising from the manipulative influence of the media during the period of military aggression against Ukraine are identified. Modern approaches to facilitating the educational process, taking into account the challenges of information warfare, are described. Effective strategies for the formation of critical thinking, media literacy and a safe information environment in higher education institutions are analysed. The results of the study confirm the expediency of using facilitation methods to increase students' adaptability to complex information conditions.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherКЗ «КОІППО імені Василя Сухомлинського»uk
dc.subjectфасилітаціяuk
dc.subjectбезпечна поведінкаuk
dc.subjectмедіасередовищеuk
dc.subjectздобувачі вищої освітиuk
dc.subjectмедіаграмотністьuk
dc.subjectінформаційна безпекаuk
dc.subjectвійськова агресіяuk
dc.subjectкритичне мисленняuk
dc.subjectfacilitationuk
dc.subjectmedia environmentuk
dc.subjectsafe behaviouruk
dc.subjecthigher education studentsuk
dc.subjectmedia literacyuk
dc.subjectinformation securityuk
dc.subjectmilitary aggressionuk
dc.subjectcritical thinkinguk
dc.titleФасилітативна підтримка безпечної поведінки здобувачів освіти в медіасередовищіuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:Кафедра дошкільної педагогіки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Facilitative support for safe behavior of education seekers in the media environment.pdf912.06 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.