Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22118
Назва: Підготовка майбутніх фахівців дошкільної освіти до інноваційної діяльності
Автори: Листопад, Олексій Анатолійович
Lystopad, Oleksii Anatoliyovych
Гуданич, Наталія Миколаївна
Hudanych, Nataliia
Ключові слова: інноваційна діяльність
фахівці дошкільної освіти
професійна підготовка
педагогічна інновація
компетентності
інтерактивні технології
освітній процес
innovative activity
specialists of preschool education
professional training
pedagogical innovation
competences
interactive technologies
educational process
Дата публікації: 2025
Видавництво: Хмельницька гуманітарно-педагогічна академія
Бібліографічний опис: Листопад О. А. Підготовка майбутніх фахівців дошкільної освіти до інноваційної діяльності / О. А. Листопад, М. Н. Гуданич// В 82 Впровадження сучасних технологій в процесі забезпечення якісної підготовки майбутніх фахівців дошкільної освіти: збірник наукових праць / укладачі: Зданевич Л.В., Мисик О.С., Пісоцька Л.С.; За заг. ред. проф. Зданевич Л.В. Хмельницький : ХГПА, 2025. С. 431-435
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуто теоретико-методологічні основи підготовки майбутніх фахівців дошкільної освіти до інноваційної діяльності. Обґрунтовано актуальність формування інноваційної культури педагогів у контексті модернізації освітнього процесу. Виокремлено основні компетентності, необхідні для успішної реалізації інновацій у сфері дошкільної освіти. Представлено ефективні педагогічні умови, форми та методи підготовки здобувачів вищої освіти до впровадження інновацій. Зазначено важливість практикоорієнтованого підходу та використання інтерактивних технологій у професійній підготовці майбутніх вихователів. The article deals with the theoretical and methodological foundations of training future specialists in preschool education for innovative activities. The urgency of forming an innovative culture of teachers in the context of modernisation of the educational process is substantiated. The main competences necessary for the successful implementation of innovations in the field of preschool education are highlighted. Effective pedagogical conditions, forms and methods of training higher education students to implement innovations are presented. The importance of a practice-oriented approach and the use of interactive technologies in the professional training of future educators is noted.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22118
Розташовується у зібраннях:Кафедра дошкільної педагогіки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Preparing future preschool education specialists for innovative activities.pdf823.55 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.