Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22099
Title: | Методичні рекомендації до практичних занять з навчальної дисципліни «Практика усного та писемного мовлення (англійська мова)» для здобувачів першого (бакалаврського) рівня 3-го року навчання спеціальності «014.02 Середня освіта (Мова та зарубіжна література (китайська))» |
Authors: | Стрига, Елеонора Вячеславівна Stryga, Eleonora Vyacheslavivna |
Keywords: | методичні рекомендації самостійна робота практика мовлення практика усного мовлення практика писемного мовлення англійська мова |
Issue Date: | 2025 |
Publisher: | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К.Д. Ушинського» |
Citation: | Методичні рекомендації до практичних занять з навчальної дисципліни «Практика усного та писемного мовлення (англійська мова)» для здобувачів першого (бакалаврського) рівня 3-го року навчання спеціальності «014.02 Середня освіта (Мова та зарубіжна література (китайська))» / Укл. Е. В. Стрига. Одеса : Університет Ушинського, 2025. 71 с. |
Abstract: | Методичні рекомендації з навчальної дисципліни «Практика усного та писемного мовлення (англійська мова)» призначені для здобувачів першого (бакалаврського) рівня 3-го року навчання спеціальності «014.02 Середня освіта (Мова та зарубіжна література (китайська))», укладені для проведення практичних занять з відповідної дисципліни. Убачається, що запропоновані методичні рекомендації постануть доцільними задля досягнення мети означеної навчальної дисципліни, яка полягає в формуванні в здобувачів 3-го року навчання спеціальності «014.02 Середня освіта (Мова та зарубіжна література (китайська))» іншомовної мовленнєвої компетентності. |
URI: | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22099 |
Appears in Collections: | Кафедра германських і східних мов та методики їх навчання |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Stryga.pdf | 993.73 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.