Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22027
Title: Порівняльний аналіз ефективності чат-бота та традиційних каналів технічної підтримки програмних продуктів
Authors: Ярмошевич, А. І.
Keywords: чат-боти
технічна підтримка
штучний інтелект
традиційні канали
KPI
гібридна модель
Issue Date: 2025
Publisher: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К.Д. Ушинського»
Citation: Ярмошевич А. І. Порівняльний аналіз ефективності чат-бота та традиційних каналів технічної підтримки програмних продуктів / А. І. Ярмошевич // Інформатика, інформаційні системи та технології: тези доповідей двадцять другої Всеукраїнської конференції студентів і молодих науковців (Одеса, 25 квітня 2025 р.) / Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського», ОНУ ім. І. І. Мечнікова. – Одеса, 2025. – С. 221-222.
Abstract: Сучасна технічна підтримка програмних продуктів еволюціонує під впливом штучного інтелекту та змін у потребах користувачів. Розробники стоять перед вибором між автоматизованими чат-ботами та традиційними каналами підтримки (телефон, email, форуми), кожен із яких має свої переваги та обмеження.
URI: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22027
Appears in Collections:Інформатика, інформаційні системи та технології (2025)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
20.pdf193.33 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.