Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/21967
Title: Можливості гейміфікації об'єктів на базі Unreal Engine для завдань тестування програмного забезпечення
Authors: Плаксін, В. С.
Гришин, С. І.
Keywords: тестування програмного забезпечення
гейміфікація
Issue Date: 2025
Publisher: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Citation: Плаксін В. С. Можливості гейміфікації об'єктів на базі Unreal Engine для завдань тестування програмного забезпечення / В. С. Плаксін , С. І. Гришин // Інформатика, інформаційні системи та технології: тези доповідей двадцять другої Всеукраїнської конференції студентів і молодих науковців (Одеса, 25 квітня 2025 р.) / Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського", ОНУ ім. І. І. Мечнікова. – Одеса, 2025. - С. 108-110.
Abstract: Гейміфікація є сучасним підходом, що використовується для покращення ефективності різних процесів за допомогою механік відеоігор. У сфері тестування програмного забезпечення цей підхід дозволяє підвищити рівень залученості тестувальників, створити інтерактивні середовища для автоматизованого тестування та вдосконалити взаємодію з віртуальними об'єктами.
URI: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/21967
Appears in Collections:Інформатика, інформаційні системи та технології (2025)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
7.pdf197.17 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.