Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/21967
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorПлаксін, В. С.-
dc.contributor.authorГришин, С. І.-
dc.date.accessioned2025-05-14T10:41:12Z-
dc.date.available2025-05-14T10:41:12Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationПлаксін В. С. Можливості гейміфікації об'єктів на базі Unreal Engine для завдань тестування програмного забезпечення / В. С. Плаксін , С. І. Гришин // Інформатика, інформаційні системи та технології: тези доповідей двадцять другої Всеукраїнської конференції студентів і молодих науковців (Одеса, 25 квітня 2025 р.) / Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського", ОНУ ім. І. І. Мечнікова. – Одеса, 2025. - С. 108-110.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/21967-
dc.description.abstractГейміфікація є сучасним підходом, що використовується для покращення ефективності різних процесів за допомогою механік відеоігор. У сфері тестування програмного забезпечення цей підхід дозволяє підвищити рівень залученості тестувальників, створити інтерактивні середовища для автоматизованого тестування та вдосконалити взаємодію з віртуальними об'єктами.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subjectтестування програмного забезпеченняuk
dc.subjectгейміфікаціяuk
dc.titleМожливості гейміфікації об'єктів на базі Unreal Engine для завдань тестування програмного забезпеченняuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:Інформатика, інформаційні системи та технології (2025)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
7.pdf197.17 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.