Please use this identifier to cite or link to this item:
                
    
    http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/21549| Title: | Педагогічний супровід професійного становлення майбутніх вихователів засобами інформаційно-комунікаційних технологій | 
| Authors: | Hudanych, Nataliia Листопад, Олексій Анатолійович Lystopad, Oleksii Anatoliyovych Мардарова, Ірина Костянтинівна Mardarova, Iryna Kostyantynivna Гуданич, Наталія Миколаївна | 
| Keywords: | професійне становлення педагогічний супровід вихователі закладів дошкільної освіти | 
| Issue Date: | 2024 | 
| Citation: | Листопад О. А. Педагогічний супровід професійного становлення майбутніх вихователів засобами інформаційно-комунікаційних технологій / О. А. Листопад , І. К. Мардарова , Н. М. Гуданич // Вісник Глухівського національного педагогічного університету імені Олександра Довженка, 2022, Вип. 3 (50) 1 частина C. 31-42. | 
| Abstract: | У статті розглянуто особливості професійного становлення майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти в процесі професійної підготовки в закладі вищої освіти. Визначено сутність поняття «професійне становлення майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти». Oкреслено особливості застосування інформаційно-комунікаційних технологій у професійному становленні майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти. Розроблено та апробовано методику педагогічного супроводу професійного становлення майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти засобами інформаційно-комунікаційних технологій. Виявлено основні труднощі та проблеми професійного становлення майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти в процесі професійної підготовки в закладі вищої освіти. | 
| URI: | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/21549 | 
| Appears in Collections: | Кафедра дошкільної педагогіки | 
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| vgnpu_2022_3(1)__5.pdf | 1.02 MB | Adobe PDF | View/Open | 
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
