Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/21386
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКравченко, Вікторія Леонідівна-
dc.contributor.authorЗуєнко, Марина Олексіївна-
dc.contributor.authorТимінська, Ірина Миколаївна-
dc.contributor.authorПетрушова, Наталія Вікторівна-
dc.date.accessioned2025-01-23T09:41:41Z-
dc.date.available2025-01-23T09:41:41Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationКравченко В. Л. Викладання академічного письма англійською в гуманітарних ЗВО: нові підходи і практичні рекомендації / В. Л. Кравченко, М. О. Зуєнко, І. М. Тимінська, Н. В. Петрушова // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського. № 3 (148). Одеса, 2024. С. 51-59.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/21386-
dc.description.abstractСтаттю присвячено аналізу сучасних підходів до викладання академічного письма англійською мовою, в результаті чого надано рекомендації щодо покращення ефективності навчання. Актуальність дослідження зумовлена щораз вищою потребою у високоякісному академічному письмі як в освітньому, так і в професійному контекстах, а також викликами, що виникають у процесі викладання і засвоєння навичок. Мета статті полягає у виявленні основних проблем, з якими стикаються викладачі та здобувачі освіти, та запропоновано ефективні шляхи їх вирішення.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subjectанглійська моваuk
dc.subjectакадемічне письмоuk
dc.subjectсучасні підходи до навчанняuk
dc.subjectвикладанняuk
dc.subjectмотивація здобувачів освітиuk
dc.titleВикладання академічного письма англійською в гуманітарних ЗВО: нові підходи і практичні рекомендаціїuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:2024

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
9.pdf435.12 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.