Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/21386
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Кравченко, Вікторія Леонідівна | - |
dc.contributor.author | Зуєнко, Марина Олексіївна | - |
dc.contributor.author | Тимінська, Ірина Миколаївна | - |
dc.contributor.author | Петрушова, Наталія Вікторівна | - |
dc.date.accessioned | 2025-01-23T09:41:41Z | - |
dc.date.available | 2025-01-23T09:41:41Z | - |
dc.date.issued | 2024 | - |
dc.identifier.citation | Кравченко В. Л. Викладання академічного письма англійською в гуманітарних ЗВО: нові підходи і практичні рекомендації / В. Л. Кравченко, М. О. Зуєнко, І. М. Тимінська, Н. В. Петрушова // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського. № 3 (148). Одеса, 2024. С. 51-59. | uk |
dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/21386 | - |
dc.description.abstract | Статтю присвячено аналізу сучасних підходів до викладання академічного письма англійською мовою, в результаті чого надано рекомендації щодо покращення ефективності навчання. Актуальність дослідження зумовлена щораз вищою потребою у високоякісному академічному письмі як в освітньому, так і в професійному контекстах, а також викликами, що виникають у процесі викладання і засвоєння навичок. Мета статті полягає у виявленні основних проблем, з якими стикаються викладачі та здобувачі освіти, та запропоновано ефективні шляхи їх вирішення. | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» | uk |
dc.subject | англійська мова | uk |
dc.subject | академічне письмо | uk |
dc.subject | сучасні підходи до навчання | uk |
dc.subject | викладання | uk |
dc.subject | мотивація здобувачів освіти | uk |
dc.title | Викладання академічного письма англійською в гуманітарних ЗВО: нові підходи і практичні рекомендації | uk |
dc.type | Article | uk |
Appears in Collections: | 2024 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.