Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/21259Full metadata record
| DC Field | Value | Language |
|---|---|---|
| dc.contributor.author | Лещій, Наталія Петрівна | - |
| dc.contributor.author | Leshchii, Nataliia Petrovna | - |
| dc.date.accessioned | 2025-01-10T11:45:15Z | - |
| dc.date.available | 2025-01-10T11:45:15Z | - |
| dc.date.issued | 2017 | - |
| dc.identifier.citation | Лещій Н. П. Проблеми організації фізкультурно-оздоровчої работи у навчально-реабілітаційних центрах / Н. П. Лещій // Глобальні виклики педагогічної освіти в університетському просторі : матеріали ІІІ Міжнародного Конгресу (м. Одеса, 18-21 травня 2017 р.) / Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського. – Одеса: Видавничий дім «Гельветика», 2017. – С. 634-635. | uk |
| dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/21259 | - |
| dc.description.abstract | Навчання і виховання дітей, котрі мають складні порушення розвитку та низку специфічних особливостей, суттєво відрізняється від комплексу заходів, які використовуються традиційно у спеціальний школах для дітей з певним типом порушення розвитку. Відтак, логічно припустити, що в даному випадку треба організувати навчально-виховний процес у НРЦ таким чином, аби максимально врахувати індивідуальні особливості і потреби кожної дитини у колективі, що є достатньо складним завданням. | uk |
| dc.language.iso | other | uk |
| dc.publisher | Видавничий дім «Гельветика» | uk |
| dc.subject | фізкультурно-оздоровча реабілітація | uk |
| dc.subject | порушення психофізичного розвитку | uk |
| dc.subject | діти з особливими потребами | uk |
| dc.title | Проблеми організації фізкультурно-оздоровчої работи у навчально-реабілітаційних центрах | uk |
| dc.type | Article | uk |
| Appears in Collections: | Глобальні виклики педагогічної освіти в університетському просторі (2017) | |
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| Leshchii.pdf | 11.04 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.