Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/21250
Title: | Підвищення загальної фізичної підготовки студенток на заняттях з футболу |
Authors: | Терзі, Пилип Пилипович Terzi, Pylyp Pylypovych |
Keywords: | студентська молодь гра в футбол здоровий спсоіб життя |
Issue Date: | 2017 |
Publisher: | Видавничий дім «Гельветика» |
Citation: | Терзі П. П. Підвищення загальної фізичної підготовки студенток на заняттях з футболу / П.П. Терзі // Глобальні виклики педагогічної освіти в університетському просторі : матеріали ІІІ Міжнародного Конгресу (м. Одеса, 18-21 травня 2017 р.) / Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського. – Одеса: Видавничий дім «Гельветика», 2017. – С. 617-618. |
Abstract: | Одним з популярних видів спорту серед студентської молоді вважається гра в футбол. Це підтверджується щорічною численною кількістю студентів, що вибирають спортивну спеціалізацію «футбол». Унаслідок цього, гра у футбол використовується як засіб здорового способу життя, всебічного розвитку студентської молоді. Аналізується досвід проведення спеціалізованих занять з футболу і їх вплив на збереження фізичного здоров'я студентів. До актуальних проблем педагогіки ставляться питання збереження фізичного здоров'я студентів, підвищення їхньої зацікавленості в систематичних заняттях фізкультурою й спортом. У 1997 р. в Україні була прийнята цільова комплексна програма розвитку футболу. Одним з основних положень цієї програми було уведення додаткового уроку футболу у школі [2]. Пропонується продовжити зазначену систему фізичного виховання з наступної лінії: урок футболу в школі – заняття зі спеціалізації «Футбол» у ВНЗ. На етапах спортивної спеціалізації й удосконалювання триває формування пластичних і координаційних здатностей. При цьому засобі вдосконалення загальної гнучкості й спритності 617 повинні включатися в загальнопідготовчий етап підготовчого періоду, а засоби вдосконалювання спеціальної гнучкості й спритності слід застосовувати не тільки на спеціально-підготовчому етапі підготовчого періоду, але й протягом усього річного циклу навчально-тренувального процесу з різним дозуванням у залежності від завдань підготовки команди й гравців і вікових особливостей дівчат-футболісток. |
URI: | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/21250 |
Appears in Collections: | Глобальні виклики педагогічної освіти в університетському просторі (2017) |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.