Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/21246
Title: Спортивно-ігрова діяльність як ефективний засіб і форма фізичного виховання молодших школярів
Authors: Долинський, Борис Тимофійович
Dolinsky, Borys Tymofiyovych
Гришичкин, С. В.
Колесник, І. В.
Keywords: гра
спортивно-ігрова діяльність
фізичне виховання
молодші школярі
морально-ціннісна мотивація
Issue Date: 2017
Publisher: Видавничий дім «Гельветика»
Citation: Долинський Б. Т. Спортивно-ігрова діяльність як ефективний засіб і форма фізичного виховання молодших школярів / Б. Т. Долинський, С. В. Гричишин, І. В. Колесник // Глобальні виклики педагогічної освіти в університетському просторі : матеріали ІІІ Міжнародного Конгресу (м. Одеса, 18-21 травня 2017 р.) / Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського. – Одеса: Видавничий дім «Гельветика», 2017. – С. 597-598.
Abstract: Гра являє собою першу доступну молодшим школярам форму діяльності, яка передбачає свідоме відтворення та удосконалення рухів. Ігри з елементами спорту потребують від дітей більшої самостійності, швидкості, вправності рухів, орієнтування у просторі. Вони є вищою формою звичайних рухливих ігор. Дитина в найкоротші проміжки часу повинна побачити обстановку, що створилася, оцінити, вибрати найбільш правильні дії та застосувати їх. Все це вимагає від гравців розвитку певних умінь і навичок. Порівняно з рухливими іграми, ігри з елементами спорту є більш складною формою діяльності. Отже, і вплив їх на організм тих, хто займається, більш широкий і глибокий. Багато вчених, педагогів-практиків здійснюють пошук інновацій і реформ, спрямованих на гуманізацію, демократизацію, розвиток особистості дитини у сфері її фізичного виховання. Намітилася така тенденція і у сфері фізичного виховання дітей. Вивчення матеріалів досліджень [3; 5] засвідчило, що сьогодні активно здійснюється пошук шляхів фізичного й духовного оздоровлення молодших школярів, формування у них морально-ціннісної мотивації занять фізичною культурою, виховання інтересу до фізичних вправ на підставі життєвої потреби бути здоровим, вправним, сильним. Молодший шкільний вік – час первісного становлення особистості, формування основ самосвідомості, розвитку здібностей.
URI: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/21246
Appears in Collections:Глобальні виклики педагогічної освіти в університетському просторі (2017)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Dolinsky.pdf11.04 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.