Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/21246
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДолинський, Борис Тимофійович-
dc.contributor.authorDolinsky, Borys Tymofiyovych-
dc.contributor.authorГришичкин, С. В.-
dc.contributor.authorКолесник, І. В.-
dc.date.accessioned2025-01-09T11:50:09Z-
dc.date.available2025-01-09T11:50:09Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationДолинський Б. Т. Спортивно-ігрова діяльність як ефективний засіб і форма фізичного виховання молодших школярів / Б. Т. Долинський, С. В. Гричишин, І. В. Колесник // Глобальні виклики педагогічної освіти в університетському просторі : матеріали ІІІ Міжнародного Конгресу (м. Одеса, 18-21 травня 2017 р.) / Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського. – Одеса: Видавничий дім «Гельветика», 2017. – С. 597-598.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/21246-
dc.description.abstractГра являє собою першу доступну молодшим школярам форму діяльності, яка передбачає свідоме відтворення та удосконалення рухів. Ігри з елементами спорту потребують від дітей більшої самостійності, швидкості, вправності рухів, орієнтування у просторі. Вони є вищою формою звичайних рухливих ігор. Дитина в найкоротші проміжки часу повинна побачити обстановку, що створилася, оцінити, вибрати найбільш правильні дії та застосувати їх. Все це вимагає від гравців розвитку певних умінь і навичок. Порівняно з рухливими іграми, ігри з елементами спорту є більш складною формою діяльності. Отже, і вплив їх на організм тих, хто займається, більш широкий і глибокий. Багато вчених, педагогів-практиків здійснюють пошук інновацій і реформ, спрямованих на гуманізацію, демократизацію, розвиток особистості дитини у сфері її фізичного виховання. Намітилася така тенденція і у сфері фізичного виховання дітей. Вивчення матеріалів досліджень [3; 5] засвідчило, що сьогодні активно здійснюється пошук шляхів фізичного й духовного оздоровлення молодших школярів, формування у них морально-ціннісної мотивації занять фізичною культурою, виховання інтересу до фізичних вправ на підставі життєвої потреби бути здоровим, вправним, сильним. Молодший шкільний вік – час первісного становлення особистості, формування основ самосвідомості, розвитку здібностей.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherВидавничий дім «Гельветика»uk
dc.subjectграuk
dc.subjectспортивно-ігрова діяльністьuk
dc.subjectфізичне вихованняuk
dc.subjectмолодші школяріuk
dc.subjectморально-ціннісна мотиваціяuk
dc.titleСпортивно-ігрова діяльність як ефективний засіб і форма фізичного виховання молодших школярівuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Глобальні виклики педагогічної освіти в університетському просторі (2017)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Dolinsky.pdf11.04 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.